Wykorzystanie mediów społecznościowych i nowoczesnych form przekazu w komunikacji politycznej 2751-PL-S2-2-DP-WMS
Dzięki tym zajęciom studenci dowiedzą się w jaki sposób właściwie przygotować reklamę w Internecie oraz rozpoznają najistotniejsze elementy działalności reklamowej w Internecie. Dowiedzą się o dostępnych narzędziach z obszaru social media oraz przez poznanie ich praktycznego zastosowania w działalności reklamowej będą świadomie wybierać te narzędzia, które będą wpisywać się w charakter kampanii lub produktu/marki.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- klasyczna metoda problemowa
- studium przypadku
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kolokwium – K_W01,
Projekt zaliczeniowy – K_U01
Aktywność – K_K01 , K_K02- Prezentacje; aktywność jako metoda weryfikacji osiągnięcia efektów kształcenia w ramach zajęć.
Sposób oceny zgodnie z obowiązującą punktacja końcowa:
60%-64% - 3,0 (trzy)
65%-74% - 3,5 (trzy i pół)
75%-84% - 4,0 (cztery)
85%-94% - 4,5 (cztery i pół)
95% -100% - 5,0 (pięć).
Literatura
Literatura podstawowa:
W. Budzyński, Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2007.
M. Castells: Społeczeństwo sieci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
J. Cummins, R. Mullin, Promocja sprzedaży, Helion, Gliwice 2005.
G. Mazurek, Promocja w Internecie - narzędzia, zarządzanie, praktyka, ODDK, Gdańsk 2008.
G. Mazurek, Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Oficyna Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
A. Pabian, Promocja. Nowoczesne środki i formy, Difin, Warszawa 2008.
Literatura uzupełniająca:
W. Budzyński ,Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Poltext, Warszawa 2008.
Komunikowanie się w marketingu. Red. H. Mruk. Wyd. PWE, Warszawa 2004.
Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., Marketing. Uwarunkowania i trendy, AE w Poznaniu, 2007.
E. Duliniec, Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2009.
W. Grzegorczyk: Marketing na rynku miedzynarodowym. Wyd. Oficyna, Kraków 2009.
P. Hag, N. Hague, C. Morgan, Badania rynkowe w praktyce, Wyd. Helion, Gliwice 2005.
D. Kaznowski: Nowy marketing w Internecie, Difin, Warszawa 2007.
R. Kłeczek, M. Hajdas, M. Sobocińska: Kreacja w reklamie, Oficyna Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
Ph. Kotler, Marketing. Dom Wydawniczy REBIS, Poznan 2005.
T. Maciejowski, Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
M. Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja-zarządzanie-instrumenty, PWE, Warszawa 2010.
P. Tkaczyk, Zakamarki marki, Helion, Wrocław 2011.
P. Tkaczyk, Grywalizacja, Helion, Wrocław 2011.
J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Public relations w sferze publicznej, wizerunek i komunikacja,
M. Tabernacka, A. Szadok-Bratuń, Warszawa 2012, s. 464-469.
http://360interactive.pl/#/ksiazki
Portale branżowe:
www.marketingprofs.com
www.marketingpower.com
www.marketing.org.pl
http://interaktywnie.com
http://mediafeed.pl/
http://nowymarketing.pl/
http://media2.pl/
http://www.marketing-news.pl/
http://www.epr.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: