Rozwój fizyczny dziecka i terapia psychomotoryczna 2403-PE-105-PPWs2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/22L:
1.Rozwój fizyczny dziecka - prawidłowy, nieprawidłowy rozwój, charakterystyka. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
- obserwacji
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Obecność na zajęciach.
Aktywność studenta na zajęciach.
Praktyczne przedstawienie jednego rodzaju stymulacji terapeutycznej zaprezentowanego na zajęciach.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
1.Sadowska – Neurokinezjologiczna diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego AWF Wrocław Wydawnictwo Wrocław 2001, wyd.2
2. Matyja & Domagalska – Podstawy usprawniania neurorozwojowego według Bobathów AWF Katowice Wydawnictwo Katowice 2015, wyd.4
3. Tecklin – Fizjoterapia pediatryczna Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL , cop. 1996
4. Michałowicz R, Jóźwiak S Neurologia dziecięca – Elsevier Urban & Partner Wydawnictwo Wrocław 2000, wyd.1
5. Czochańska J Neurologia – PZWL, 1985
6. Materiały ze szkolenia MFDR – Kraków 2004
7. Wieczór E, Szmalec J, Brzuzy G "Terapeutyczne zabawy w integracji sensorycznej", Difin, Warszawa 2019
8. Szmalec J, Brzuzy G, Bienkuńska E, Wyszyński D - Rozwojowe zaburzenia koordynacji ruchowej, Difin 2020
W cyklu 2021/22L:
1.Sadowska – Neurokinezjologiczna diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego AWF Wrocław Wydawnictwo Wrocław 2001, wyd.2 |
Uwagi
W cyklu 2021/22L:
Nie dotyczy |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: