Proces tworzenia gier wideo 0800-OG-PROTGIER
1. Planowanie i projektowanie gry
2. Wytwarzanie gier
1. Programowanie gier
2. Grafika
3. Projektowanie poziomów
4. Animowanie
5. Dźwięk i muzyka
6. Testowanie
3. Zarządzanie projektem
4. Wdrożenie i marketing gier komputerowych
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- opis
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny w formie testu
Kryteria oceniania:
ndst - poniżej 50%
dst – 51%-60%
dst plus - 61%-70%
db – 71%-80%
db plus – 81%-90%
bdb – 91%-100%
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Literatura: materiały i prezentacje dostarczone przez prowadzącego
Literatura na temat branży gier wideo (pomijając narzędzia programistyczne, które nie są przedmiotem zajęć) jest nieliczna, nie jest tłumaczona i dodatkowo szybko się dezaktualizuje. Stąd brak typowej listy podręczników.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: