Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0231
ECTS credits:
4
Language:
Spanish
Organized by:
Faculty of Humanities
The second Romance language (Spanish) 2513-s1ROM3Z-DJRH
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Łącznie 4 punkty ECTS
1. godziny kontaktowe - zajęcia z udziałem nauczyciela 60 godzin = 1,5 ECTS
2.godziny kontaktowe - konsultacje średnio 3 godziny = 0,5 ECTS
3. praca własna studenta (przygotowanie de zajęć, redagowanie prac pisemnych, przygotowanie do kolokwiów oraz przygotowanie do egzaminu końcowego mającą formę testu sprawdzającego wszystkie 4 kompetencje: rozumienie ze słuchu z czytania, wypowiedź pisemna i ustna,test gramatyczno-leksykalny na poziomie A2) = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - student posiada wiedzę w zakresie słownictwa i gramatyki języka hiszpańskiego pozwalającą na kontynuowanie nauki (K_W02)
Learning outcomes - skills
(in Polish) - potrafi czytać ze zrozumieniem teksty w języku hiszpańskim zawierające słownictwo i struktury gramatyczne o niewielkim stopniu trudności (K_U02)
- potrafi tworzyć wystąpienia ustne i prace pisemne w języku hiszpańskim na tematy zaczerpnięte z życia codziennego, wymagające zastosowania słownictwa i struktur gramatycznych o niewielkim stopniu trudności (K_U15; K_U16)
-potrafi pracować w zespole przyjmując różne role (K_U08)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) - dzięki kompetencjom językowym jest przygotowany do dość sprawnego poruszania się w hiszpańskojęzycznym obszarze kulturowym (K_K06)
Teaching methods
(in Polish) -programowa
-inscenizacji
-ćwiczeniowa
-pogadanka
Observation/demonstration teaching methods
- simulation (simulation games)
- staging
- staging
Expository teaching methods
- discussion
- programmed material
- programmed material
Exploratory teaching methods
- practical
- round table
- brainstorming
- situational
- round table
- brainstorming
- situational
Online teaching methods
- games and simulations
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- integrative methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- integrative methods
Prerequisites
(in Polish) Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie A1.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: