Conducted in
terms:
2021/22L, 2022/23L, 2023/24L
ISCED code: 0114
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
The practice of teaching 2506-s2POL1L-DJP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Przez 3 semestry, na I oraz II roku studiów 2-go stopnia:
godziny kontaktowe - praca na zajęciach - 150 godzin = 10 pkt ECTS.
Semestr 1 - 60 godzin (2 pkt ECTS + 2 pkt ECTS = 4 pkt ECTS), semestr 2 - 60 godzin (2 pkt ECTS + 2 pkt ECTS = 4 pkt ECTS), semestr 3 - 30 godzin (2 pkt ECTS).
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student ma uporządkowaną wiedzę w zakresie tematyki związanej ze specjalizacją, którą wybrał – zna na poziomie rozszerzonym jej terminologię i metody w niej wykorzystywane, rozumie jakie jest miejsce danej dyscypliny wśród innych dziedzin działalności ludzkiej, zna relacje jakie zachodzą między tą dyscypliną a filologią polską (K_W12).
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student posiada umiejętności analityczno-badawcze dotyczące tematyki związanej z wybraną specjalizacją, potrafi stosować w praktyce wiedzę i narzędzia, które poznał w procesie edukacyjnym (K_U13).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia (K_K02),
odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania w sposób sumienny i rzetelny, samodzielnie planuje i organizuje swój warsztat pracy (K_K05),
jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą (K_K09).
Observation/demonstration teaching methods
- display
- simulation (simulation games)
- drama
- exhibition
- staging
- simulation (simulation games)
- drama
- exhibition
- staging
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- problem-based lecture
- participatory lecture
- narration
- programmed material
- description
- discussion
- problem-based lecture
- participatory lecture
- narration
- programmed material
- description
Exploratory teaching methods
- SWOT
- expert panels
- case study
- field measurement
- Oxford
- observation
- situational
- practical
- seminar
- points system
- project work
- presentation of a paper
- WebQuest
- classic problem-solving
- laboratory
- round table
- panel
- brainstorming
- experimental
- biographical
- expert panels
- case study
- field measurement
- Oxford
- observation
- situational
- practical
- seminar
- points system
- project work
- presentation of a paper
- WebQuest
- classic problem-solving
- laboratory
- round table
- panel
- brainstorming
- experimental
- biographical
Online teaching methods
- integrative methods
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- games and simulations
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- games and simulations
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
Type of course
(in Polish) uprawnienia pedagogiczne
Prerequisites
(in Polish) Student uczestniczący w zajęciach musi posiadać wiedzę z zakresu historii literatury polskiej, teorii literatury, gramatyki opisowej języka polskiego, historii języka polskiego oraz językoznawstwa ogólnego.
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2021/22L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: