Conducted in
terms:
2021/22Z, 2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0311
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Finance in the business and cultural activities 2502-s1LPC3Z-FDGK
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 2 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach - 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (osobiście lub za pomocą platformy MOODLE) - 10 godzin (0,4 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, opracowanie prac domowych oraz powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym - 10 godzin (0,4 ECTS).
ŁĄCZNIE 50 godzin = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu student:
1)ma podstawową wiedzę o powstawaniu, funkcjonowaniu, zadaniach i celach działania instytucji związanych z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej (tu m.in. w zależności od wybranej specjalizacji) K_W05;
2) ma podstawową wiedzę o ekonomiczno-prawnych podstawach działania przedsiębiorstw i instytucji związanych z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej K_W06;
3) ma podstawową wiedzę dotyczącą zadań, procedur i dobrych praktyk stosowanych w instytucjach związanych z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej (tu m.in. w zależności od wybranej specjalizacji) K_W07.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu student:
1) umie korzystać z różnego typu źródeł (w wersji tradycyjnej oraz elektronicznej) w celu wyszukiwania, selekcjonowania i użytkowania informacji K_U01;
2) potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) K_U03;
3) potrafi samodzielnie planować i realizować typowe projekty związane z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej K_U04;
4) posiada podstawowe umiejętności organizacyjne, które wykorzystuje w planowaniu i realizowaniu typowych projektów związanych z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej K_U05;
5)potrafi sporządzić wniosek o przyznanie środków na realizację projektu profesjonalnego związanego z wybraną sferą działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej K_U09.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu student:
1) potrafi pracować w zespole pełniąc różne role (np. animator dyskusji, prelegent); umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z planowaniem własnej pracy – K_K02;
2) docenia znaczenie kulturalnej i społecznej wagi studiowanego przedmiotu i odnosi zdobytą wiedzę do projektowania działań zawodowych, potrafi w sposób jasny i przekonujący opisywać problemy zawodowe odpowiednio określając priorytety służce realizacji określonych zadań K_K03
Teaching methods
(in Polish) Metody podające:
- wykład konwersatoryjny,
-
Metody aktywizujące:
- ćwiczeniowa,
- analizy przypadku,
- obserwacji,
- giełda pomysłów.
Prerequisites
(in Polish) Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie uczestnictwa w przedmiocie Ekonomiczne podstawy działalności gospodarczej i kulturalnej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: