This course is not currently conducted!
ISCED code: 0414
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Copywriting 2502-s1LPC3L-CR-Cop
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach - 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (osobiście lub za pomocą platformy MOODLE) - 5 godzin (0,2 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, opracowanie prac domowych oraz powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym - 40 godzin (1,6 ECTS).
ŁĄCZNIE 75 godzin = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
W1: definiuje terminy związane z pracą copywritera: brief, grupa docelowa, atl, btl, outdoor, copywriter, art director itd.
W2: wylicza cele (marketingowe, reklamowe, medialne)
i funkcje przekazu reklamowego
W3: rozpoznaje i identyfikuje cechy dobrego komunikatu reklamowego zgodnie z założonym celem.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
U1: interpretuje dane z briefu klienta oraz realizuje cele stawiane przed copywriterem
U2: dostosowuje do celów odpowiednie nośniki reklamy oraz język reklamy, prowadzi badania konsumenckie
U3: używa technik i narzędzi kreatywnych
U4: przygotowuje i opracowuje własne projekty w zakresie copywritingu (slogany, teksty, pomysły na kampanie reklamowe)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
K1: samodzielnie oraz w grupie wykonuje zadania
z zakresu copywritingu przestrzegając zasad etyki zawodowej
K2: organizuje pracę w teamie kreatywnym, pełni różne role w zespole
K3: wyznacza cele i kierunki własnego rozwoju
Teaching methods
(in Polish) Zajęcia o charakterze praktycznym.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- laboratory
- project work
- observation
- laboratory
- project work
- observation
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- exchange and discussion methods
Type of course
(in Polish) przedmiot fakultatywny
Prerequisites
(in Polish) Brak
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: