Conducted in
terms:
2021/22Z, 2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
(for:
Nicolaus Copernicus University in Toruń)
Bilingualism and its faces 2500-OG-DIJO
This course has not yet been described...
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
np.
godziny z udziałem nauczyciela - 30 godzin
konsultacje na dyżurach i droga elektroniczną - 5 godzin
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
np.
- przygotowanie do wykładu – 5 godzin
- przygotowanie do ćwiczeń –
- pisanie prac, projektów-
- czytanie literatury- 10 godzin
- przygotowanie do kolokwium- 10 godzin
- przygotowanie do egzaminu-
Łącznie: 60 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W06: ma pogłębioną wiedzę z zakresu językoznawstwa
K_W08: ma pogłębioną wiedzę o powiązaniach filologii z pokrewnymi naukami humanistycznymi
K_W09: ma poszerzoną wiedzę o terminologii i metodologii badań w danej dziedzinie
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U06: posiada umiejętność integrowania wiedzy z różnych dyscyplin humanistycznych oraz jej zastosowania w różnorodnych sytuacjach
K_U10: potrafi krytycznie analizować i interpretować różnego rodzaju teksty z użyciem szczegółowej terminologii i uzasadnieniem wybranej metodologii
K_U13: posiada pogłębioną umiejętność argumentowania z wykorzystaniem poglądów innych badaczy oraz formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01: ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
Teaching methods
(in Polish) Pokaz, wykład informacyjny, opis,opowiadanie, wykład problemowy, klasyczna metoda problemowa, studium przypadku, metoda sytuacyjna i obserwacja
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- description
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- narration
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- narration
Exploratory teaching methods
- observation
- case study
- situational
- classic problem-solving
- case study
- situational
- classic problem-solving
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Bibliography
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Notes
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: