Conducted in
terms:
2021/22Z, 2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0218
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Physics, Astronomy and Informatics
(in Polish) Tworzenie scenariusza i prowadzenie fabuły w grach 0800-SCEFAGR
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=3899 (term 2022/23Z)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=5455 (term 2023/24Z)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=5455 (term 2024/25Z)
This course has not yet been described...
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli: udział w laboratorium - 15 godzin
Czas samodzielnej pracy poświęcony studenta: przygotowanie projektu zaliczeniowego - 10 godzin
Łącznie: 25 godzin (1 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna kluczowe pojęcia i narzędzia z zakresu scenopisarstwa i projektowania gier (K_W05)
W2: Zna specyfikę medium gier wideo i problemy związane z tworzeniem scenariuszy do tego medium (K_W05)
W3: Posiada wiedzę pozwalającą w ponadpodstawowy sposób pracować samodzielnie, jak i w grupie nad scenariuszem gry wideo (K_W05)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Umie pracować samodzielnie lub w grupie nad koncepcją gry, fabuły, postaci czy świata (K_U04, K_U07)
U2: Umie wykorzystać odpowiednie narzędzia do stworzenia struktury fabularnej gry (K_U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U08)
U3: Umie zapisać fabułę w postaci scenariusza (K_U04, K_U08)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student potrafi przygotować oryginalny scenariusz, pokazujący jego kreatywność i odpowiedzialność za graczy (K_K01, K_K03, K_K06)
K2: Student dostrzega zależności pomiędzy tworzeniem scenariusza a innymi segmentami projektowania gier wideo (K_K01, K_K03)
K3: Student potrafi wyjaśnić i uzasadnić swoje decyzje dotyczące rozwiązań fabularnych zastosowanych w scenariuszu (K_K01, K_K04, K_K05)
Teaching methods
(in Polish) wykład, pogadanka, omawianie projektów
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- participatory lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- project work
- project work
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Bibliography
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Notes
Term 2021/22Z:
None |
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: