Kompetencje w kontakcie z klientem 7100-KK-6-SJ
Celem kształcenia jest rozwijanie ważnych w zawodzie lekarza weterynarii umiejętności, pozwalających na uzyskanie lepszych efektów działania medycznego dzięki sposobowi komunikowania się zapewniającemu dobrą współpracę i przestrzeganie otrzymanych zaleceń.
Szczegółowe cele modułu kształcenia to: pogłębienie i uszczegółowienie wiedzy i podnoszenie umiejętności praktycznych wśród przyszłych lekarzy weterynarii w zakresie profesjonalnej, skutecznej i efektywnej komunikacji z klientem, ułatwienie studentom konfrontacji z rzeczywistymi sytuacjami z jakimi spotykać się będą podczas pracy zawodowej, dostarczenie studentom konkretnych, psychologicznych narzędzi pomagających lepiej rozumieć i kierować swym zachowaniem w złożonych relacjach z klientami.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zaliczenie przedmiotu odbywa się na podstawie ocen uzyskanych z prezentacji indywidualnych studentów oraz pisemnego testu końcowego (test jednokrotnego wyboru).
Oceną końcową jest średnią ocen z ww. składowych. Aby uzyskać ocenę pozytywną, student musi zaliczyć prezentację i test na ocenę minimum dostateczną.
Kryteria oceny:
(5) Bardzo dobry / 95% - 100%
(4,5) Dobry + / dobry plus 85% - 94,9%
(4) Dobry / dobry 80% - 84,9%
(3,5) Dostateczny + / dostateczny plus 70% - 79,9%
(3) dostateczny / dostateczny 60%-69,9%
Dodatkowe metody weryfikacji efektów kształcenia:
- ocena samodzielnych opracowań i ich prezentacji.
Zaliczenie poprawkowe — pisemny test jednokrotnego wyboru. Kryteria oceny wg powyższych danych.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
W. Wereda, Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin, Warszawa 2009
Makara-Studzińska M.: Komunikowanie z pacjentem. Lublin, 2012. Wyd. Czelej.
Motyka M. : Komunikacja terapeutyczna w opiece ogólnomedycznej. Kraków, 2011. Wyd. UJ.
Makara-Studzińska(red.) Komunikacja w opiece medycznej. Medical Education Grupa Wydawnicza Warszawa 2017.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: