Język angielski 4800-NoZ-poljausm2-Z
Przedmiot język angielski medyczny poświęcony jest nabyciu umiejętności praktycznych z zakresu języka angielskiego specjalistycznego, niezbędnego do porozumiewania się w środowisku pracy (w szczególności z pacjentkami i ich rodzinami) i korzystania z piśmiennictwa branżowego w języku angielskim. Podczas kursu student otrzymuje możliwość nabycia wiedzy i umiejętności z zakresu porozumiewania się językiem angielskim w środowisku pracy oraz rozwijania wiedzy i kompetencji z zakresu j. angielskiego specjalistycznego, którą nabył na studiach I stopnia.
|
W cyklu 2022/23Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2023/24Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2024/25Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2025/26Z:
jak w sekcji A |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- inscenizacja
- symulacyjna (gier symulacyjnych)
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- sytuacyjna
- giełda pomysłów
- okrągłego stołu
- studium przypadku
- klasyczna metoda problemowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody oparte na współpracy
- metody służące prezentacji treści
- gry i symulacje
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
- metody ewaluacyjne
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2025/26Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
- 100% frekwencja na ćwiczeniach
- obserwacja nauczyciela K1
- przedstawienie prezentacji- W1, U1, U2, U3
- pozytywna ocena z kolokwium – W1, U2, U3
- pozytywna ocena z egzaminu – W1, U2, U3
Kolokwia zaliczeniowe na koniec semestrów 1. i 2. są pisemne. Egzamin na koniec semestru 3 jest pisemny.
Oceny są wystawiane według liczby uzyskanych punktów zgodnie z poniższą tabelą (dostępną również w wewnętrznym regulaminie dydaktycznym CJSM):
% uzyskanych punktów ocena
92-100 bdb (5)
84-91 db+ (4+)
76-83 db (4)
68-75 dst+ (3+)
60-67 dst (3)
0-59 ndst (2)
Student ma prawo do poprawy kolokwium i egzaminu w sesji poprawkowej, wg kryteriów stosowanych w pierwszym terminie.
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Czubak Marzena, Essie Hansen, English for Midwives, Medipage 2015
2. Kurczak, K., Maczkowska-Czado A., English for Nurses, Medipage 2017
Literatura uzupełniająca:
1. Grice Tony, Oxford English for Careers, Nursing 2, Oxford University Press 2008.
2. Ciecierska Joanna, Barbara Jenike, English for Medicine, PZWL 2007.
|
W cyklu 2022/23Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2023/24Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2024/25Z:
jak w sekcji A |
W cyklu 2025/26Z:
jak w sekcji A |
Uwagi
|
W cyklu 2022/23Z:
brak |
W cyklu 2023/24Z:
brak |
W cyklu 2024/25Z:
brak |
W cyklu 2025/26Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: