Język angielski 4800-NoZ-die-ja-2-Z
Lektorat:
Program nauczania lektoratu w wymiarze 120 godzin ćwiczeń przez 3 semestry ma na celu rozwijanie wszystkich czterech sprawności językowych takich jak: mówienie, rozumienie ze słuchu, czytanie i pisanie, w obszarze obejmującym terminologię nauk o zdrowiu, żywienia i chorób dietozależnych.
Po ukończeniu kursu języka angielskiego specjalistycznego studenci potrafią wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, między innymi podejmują się aktywnej rozmowy z pacjentami oraz specjalistami dietetyki. Studenci swobodnie wypowiadają się o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości układu pokarmowego pacjenta. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem różnorodnych źródeł przekazu informacji, zarówno materiałów tekstowych, jak również programów multimedialnych.
W cyklu 2022/23Z:
Lektorat: Program nauczania lektoratu w wymiarze 120 godzin ćwiczeń przez 3 semestry ma na celu rozwijanie wszystkich czterech sprawności językowych takich jak: mówienie, rozumienie ze słuchu, czytanie i pisanie, w obszarze obejmującym terminologię nauk o zdrowiu, żywienia i chorób dietozależnych. Po ukończeniu kursu języka angielskiego specjalistycznego studenci potrafią wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, między innymi podejmują się aktywnej rozmowy z pacjentami oraz specjalistami dietetyki. Studenci swobodnie wypowiadają się o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości układu pokarmowego pacjenta. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem różnorodnych źródeł przekazu informacji, zarówno materiałów tekstowych, jak również programów multimedialnych |
W cyklu 2024/25Z:
jak w cz. A |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- pogadanka
- opowiadanie
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- giełda pomysłów
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody wymiany i dyskusji
- metody służące prezentacji treści
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Kolokwium: W1, U1, U2
Prawidłowe wykonanie ćwiczeń: W1, U1, U2, K1, K2
Aktywność: K1, K2
Referat i prezentacja: W1, U2,
Egzamin (pisemny): W1, U1, U2: progi punktowe określa regulamin dydaktyczny CJSM
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Język obcy – angielski
Literatura podstawowa:
1.B. Gorbacz-Gancarz, Lucyna Ostrowska: English for Dietetics. PZWL 2016
Literatura uzupełniająca
1. J. Ciecierska, B. Jenike: English for Medicine. PZWL 2007
2. K. Kurczak, A. Czado :English for Nurses. Medipage 2017
W cyklu 2022/23Z:
Język obcy – angielski Literatura podstawowa: 1.B. Gorbacz-Gancarz, Lucyna Ostrowska: English for Dietetics. PZWL 2016
Literatura uzupełniająca 1. J. Ciecierska, B. Jenike: English for Medicine. PZWL 2007 2. K. Kurczak, A. Czado :English for Nurses. Medipage 2017
|
W cyklu 2024/25Z:
jak w cz. A |
Uwagi
W cyklu 2022/23Z:
brak |
W cyklu 2024/25Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: