Język angielski 4800-NoZ-au-ja-2-Z
Lektorat:
Przedmiot Język obcy specjalistyczny (angielski) w wymiarze 120 godzin ćwiczeń w ciągu 3 semestrów ma na celu nauczenie studentów/tek specjalistycznego języka angielskiego z dziedziny audiofonologii. Przedmiot przygotowuje studentów do używania specjalistycznego języka obcego z zakresu audiofonologii w środowisku międzynarodowym w formie ustnej oraz pisemnej. Po kursie języka angielskiego specjalistycznego studenci prawidłowo konwersują, czytają i interpretują teksty z zakresu piśmiennictwa specjalistycznego. Przedmiot uczy umiejętności aktywnej rozmowy z pacjentami oraz pracownikami ochrony zdrowia. Studenci uczą się jak rozmawiać o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości pacjenta. Zajęcia umożliwiają przećwiczenie nowego słownictwa, przygotowanie i zaprezentowania prezentacji orz referatu.
|
W cyklu 2022/23Z:
Lektorat: |
W cyklu 2024/25Z:
Przedmiot Język obcy specjalistyczny (angielski) w wymiarze 120 godzin ćwiczeń w ciągu 3 semestrów ma na celu nauczenie studentów/tek specjalistycznego języka angielskiego z dziedziny audiofonologii. Przedmiot przygotowuje studentów do używania specjalistycznego języka obcego z zakresu audiofonologii w środowisku międzynarodowym w formie ustnej oraz pisemnej. Po kursie języka angielskiego specjalistycznego studenci prawidłowo konwersują, czytają i interpretują teksty z zakresu piśmiennictwa specjalistycznego. Przedmiot uczy umiejętności aktywnej rozmowy z pacjentami oraz pracownikami ochrony zdrowia. Studenci uczą się jak rozmawiać o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości pacjenta. Zajęcia umożliwiają przećwiczenie nowego słownictwa, przygotowanie i zaprezentowania prezentacji orz referatu. |
W cyklu 2025/26Z:
Przedmiot Język obcy specjalistyczny (angielski) w wymiarze 120 godzin ćwiczeń w ciągu 3 semestrów ma na celu nauczenie studentów/tek specjalistycznego języka angielskiego z dziedziny audiofonologii. Przedmiot przygotowuje studentów do używania specjalistycznego języka obcego z zakresu audiofonologii w środowisku międzynarodowym w formie ustnej oraz pisemnej. Po kursie języka angielskiego specjalistycznego studenci prawidłowo konwersują, czytają i interpretują teksty z zakresu piśmiennictwa specjalistycznego. Przedmiot uczy umiejętności aktywnej rozmowy z pacjentami oraz pracownikami ochrony zdrowia. Studenci uczą się jak rozmawiać o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości pacjenta. Zajęcia umożliwiają przećwiczenie nowego słownictwa, przygotowanie i zaprezentowania prezentacji orz referatu. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
- wystawa
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
- opis
- pogadanka
Metody dydaktyczne poszukujące
- panelowa
- giełda pomysłów
- klasyczna metoda problemowa
- doświadczeń
- projektu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody integracyjne
- gry i symulacje
- metody ewaluacyjne
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2025/26Z: | W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Kolokwium: W1, W2, U1,U2, K1
Prawidłowe wykonanie ćwiczeń: W1, W2, U1, U2, K1
Aktywność: K1, K2
Prezentacja: W1, W2, U2,
Egzamin: W1, W2, U1, U2: kryteria punktowe określa regulamin dydaktyczny CJSM
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Język obcy – angielski
Literatura podstawowa
1. Professional English in Use, E.Glendinning, R. Howard.
2. English for Medicine; Ciecierska, J., Jenike, B.; Wydawnictwo Lekarskie PZWL; 2007
Literatura uzupełniająca
Good Practice. Communication Skills for the Medical Practitioner, McCullagh M, Wright R, Cambridge University Press, 2008
Audiology: Science to Practice
|
W cyklu 2022/23Z:
Język obcy – angielski |
W cyklu 2024/25Z:
Literatura podstawowa 1. Professional English in Use, E.Glendinning, R. Howard. 2. English for Medicine; Ciecierska, J., Jenike, B.; Wydawnictwo Lekarskie PZWL; 2007
Literatura uzupełniająca Good Practice. Communication Skills for the Medical Practitioner, McCullagh M, Wright R, Cambridge University Press, 2008 Audiology: Science to Practice |
W cyklu 2025/26Z:
Literatura podstawowa 1. Professional English in Use, E.Glendinning, R. Howard. 2. English for Medicine; Ciecierska, J., Jenike, B.; Wydawnictwo Lekarskie PZWL; 2007
Literatura uzupełniająca Good Practice. Communication Skills for the Medical Practitioner, McCullagh M, Wright R, Cambridge University Press, 2008 Audiology: Science to Practice |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: