Język angielski 4800-NoZ-AU-JA-2-L
Lektorat:
Przedmiot Język obcy specjalistyczny (angielski) w wymiarze 120 godzin ćwiczeń w ciągu 3 semestrów ma na celu nauczenie studentów/tek specjalistycznego języka angielskiego z dziedziny audiofonologii. Przedmiot przygotowuje studentów do używania specjalistycznego języka obcego z zakresu audiofonologii w środowisku międzynarodowym w formie ustnej oraz pisemnej. Po kursie języka angielskiego specjalistycznego studenci prawidłowo konwersują, czytają i interpretują teksty z zakresu piśmiennictwa specjalistycznego. Przedmiot uczy umiejętności aktywnej rozmowy z pacjentami oraz pracownikami ochrony zdrowia. Studenci uczą się jak rozmawiać o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości pacjenta. Zajęcia umożliwiają przećwiczenie nowego słownictwa, przygotowanie i zaprezentowania prezentacji orz referatu.
W cyklu 2022/23L:
jak w cz.A |
W cyklu 2024/25L:
Przedmiot Język obcy specjalistyczny (angielski) w wymiarze 120 godzin ćwiczeń w ciągu 3 semestrów ma na celu nauczenie studentów/tek specjalistycznego języka angielskiego z dziedziny audiofonologii. Przedmiot przygotowuje studentów do używania specjalistycznego języka obcego z zakresu audiofonologii w środowisku międzynarodowym w formie ustnej oraz pisemnej. Po kursie języka angielskiego specjalistycznego studenci prawidłowo konwersują, czytają i interpretują teksty z zakresu piśmiennictwa specjalistycznego. Przedmiot uczy umiejętności aktywnej rozmowy z pacjentami oraz pracownikami ochrony zdrowia. Studenci uczą się jak rozmawiać o przyczynach, prewencji i charakterystyce dolegliwości pacjenta. Zajęcia umożliwiają przećwiczenie nowego słownictwa, przygotowanie i zaprezentowania prezentacji orz referatu. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
- giełda pomysłów
- studium przypadku
- sytuacyjna
- referatu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody służące prezentacji treści
- gry i symulacje
- metody oparte na współpracy
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25L: | W cyklu 2023/24L: | W cyklu 2022/23L: |
Kryteria oceniania
Kolokwium: W1, W2, U1,U2, K1
Prawidłowe wykonanie ćwiczeń: W1, W2, U1, U2, K1
Aktywność: K1, K2
Prezentacja: W1, W2, U2,
Egzamin: W1, W2, U1, U2: kryteria punktowe określa regulamin dydaktyczny CJSM
Egzamin na koniec semestru 3 jest pisemny.
Oceny są wystawiane według liczby uzyskanych punktów zgodnie z poniższą tabelą (dostępną również w wewnętrznym regulaminie dydaktycznym CJSM):
% uzyskanych punktów
ocena
92-100
bdb (5)
84-91
db+ (4+)
76-83
db (4)
68-75
dst+ (3+)
60-67
dst (3)
0-59
ndst (2)
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Literatura podstawowa
1. Professional English in Use, E.Glendinning, R. Howard.
2. English for Medicine; Ciecierska, J., Jenike, B.; Wydawnictwo Lekarskie PZWL; 2007
Literatura uzupełniająca
Good Practice. Communication Skills for the Medical Practitioner, McCullagh M, Wright R, Cambridge University Press, 2008
Audiology: Science to Practice
W cyklu 2022/23L:
jak w cz. A |
W cyklu 2024/25L:
Literatura podstawowa 1. Professional English in Use, E.Glendinning, R. Howard. 2. English for Medicine; Ciecierska, J., Jenike, B.; Wydawnictwo Lekarskie PZWL; 2007 Good Practice. Communication Skills for the Medical Practitioner, McCullagh M, Wright R, Cambridge University Press, 2008 Audiology: Science to Practice |
Uwagi
W cyklu 2022/23L:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: