Waloryzacja przestrzeni dla potrzeb turystyki kulinarnej 2800-WALP-GX-2-S1
1. Prace kameralne: kwerenda literatury nt. profilu turysty kulturowego i turysty kulinarnego; kwerenda źródeł internetowych nt. oferty stworzonej turystki kulinarnej województwa; kwerenda opinii internautów dot. obiektów turystyki kulinarnej na specjalistycznych portalach społecznościowych (m.in. TripAdvisor, FB); (4h).
2. Praca w terenie: ankiety dotyczące preferencji turystów w kontekście turystki kulinarnej (6h);
3. Prace kameralne: opracowanie wyników ankiet, analiza SWOT, opracowanie posteru (6h).
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- studium przypadku
- pomiaru w terenie
- projektu
- obserwacji
Rodzaj przedmiotu
Kryteria oceniania
Prezentacje – W1, W2, W3, U1, U2, U3, U4
Aktywność – K1, K2, K3
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
• Karolina Buczkowska, 2014. Portret współczesnego turysty kulturowego, AWF Poznań: 350
• Charzyński P., Łyszkiewicz A., Musiał M., Podgórski Z. 2015. Culinary tourism in the Cuiavian-Pomeranian Province, Poland. [w:] S. Sahin & P. Charzyński (Red.) THE CULTURAL HERİTAGE AND ITS SUSTAINABILITY IN EUROPE. Pegem Akademi, Ankara, s. 69-89.
• B. Krakowiak i A. Stasiak (Red.) 2015. KULTURA I TURYSTYKA – WOKÓŁ WSPÓLNEGO STOŁU. ROTWŁ, Łódź
• Woźniczko M., Jędrysiak T., Orłowski D., 2015. Turystyka kulinarna. PWE, Warszawa;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: