Strony internetowe i social media w informacji i promocji turystycznej 2800-SISOCM-TIR-1-S2
Podstawy teoretyczne komunikacji internetowej. Podstawy technologii HTML, CSS i JavaScript. Korzystanie z systemów zarządzania stronami internetowymi (WordPress). Wykorzystanie grafiki i multimediów na stronach internetowych. Wykorzystanie narzędzi Google rozszerzających treść strony. Promocja internetowa: pozycjonowanie stron internetowych (SEO, płatna promocja). Media społecznościowe w turystyce. Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji stron internetowych i produktów turystycznych. Aplikacje mobilne.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody oceniania:
- projekt zaliczeniowy – W1, U1, U2, K1
- aktywny udział w zajęciach – U1, U2
Kryteria oceniania:
Zaliczenie na ocenę na podstawie wykonanego projektu promocji internetowej produktu turystycznego (strona internetowa, plan promocji).
Literatura
Literatura uzupełniająca:
1. Berbeka J., Borodako K. (red.), 2017," Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym", Wydawnictwo C.H. Beck.
2. Dejnaka A., 2019, "Marketing mobilny", Difin.
3. Kępiński Ł., Kordowski M., Sałkowski D., Sztubecki K., 2015, "Marketing internetowy: nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki", Wydawnictwo Poltext.
Internetowe kursy tworzenia stron internetowych, np.:
https://www.w3schools.com/
http://www.kurshtml.edu.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: