Prowadzony w
cyklach:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Kod ISCED: 0532
Punkty ECTS:
2
Język:
angielski
Organizowany przez:
Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej
(dla:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Geohazards in the World 2800-OG-EN-GHW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
(po angielsku) Contact hours with teacher:
- participation in lectures - 15 hrs
- consultations - 5 hrs
Self-study hours:
- preparation for lectures - 15 hrs
- reading literature - 20 hrs
- preparation for test - 15 hrs
- writing essays/ papers/ projects- 15 hrs
Altogether: 85 hrs (3 ECTS)
Efekty uczenia się - wiedza
(po angielsku) W1: student can describe the theory of plate tectonics and structure of the Earth’s crust and interior
W2: student can explain the nature of earthquakes, volcanic eruptions, landslides, tsunami, etc.
W3: student understand how natural processes as described above impact humans and society
Efekty uczenia się - umiejętności
(po angielsku) U1: student will be able to interpret the landscape to identify potential geohazards which could impact society and cause danger to human population
U2: student will be able to analyse the complexity of geohazards operating within complex natural and human systems
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
(po angielsku) K1: student learns open attitudes
K2: student learns how to cooperate in group
Metody dydaktyczne
(po angielsku) Expository teaching methods:
- informative lecture
- presentation
- discussion
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
Rodzaj przedmiotu
przedmiot fakultatywny
Wymagania wstępne
(po angielsku) Knowledge of English
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2025/26Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: