Informacja i promocja turystyczna 2800-IIPT-TIR-2-S2
1. Znaczenie informacji w turystyce; znaczenie promocji w marketingu turystycznym.
2. Środki komunikacji informacji w turystyce: komunikacja bezpośrednia, media analogowe, media internetowe.
3. Rola informacji w tworzeniu atrakcji turystycznej, interpretacja dziedzictwa.
4. Rola informacji w zagospodarowaniu tursytycznym, terenowa informacja turystyczna.
5. Dzielenie doświadczeń turystycznych.
6. Rola informacji w marketingu produktów turystycznych.
7. System informacji turystycznej obszaru turystycznego.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody oceniania:
- egzamin pisemny – W1, W2, W3, U1, U2, K1
Kryteria oceniania:
Egzamin: 3.0 – 50%; 3.5 – 60%; 4.0 – 70%; 4.5 – 80%; 5.0 – 90% pkt.
Literatura
1. Berbeka J., Borodako K., 2017, Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
2. Briggs S., 2003, Marketing w turystyce, PWE, Warszawa.
3. Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2010, Produkt turystyczny: pomysł, organizacja, zarządzanie, PWE, Warszawa.
4. Kotler P., 2012, Marketing, Rebis, Warszawa.
5. Kruczek Z., Walas B., 2010, Promocja i informacja w turystyce, Proksenia, Kraków.
6. Meyer B., 2012, Obsługa ruchu turystycznego, PWN, Warszawa.
7. Mikos von Rohrscheidt A., 2020, Zarządzanie w turystyce kulturowej, Tom II: Obszary, relacje, oferta, Bogucki, Poznań.
8. Panasiuk A., 2006, Marketing usług turystycznych, PWN, Warszawa.
9. Pawlicz A., 2012, E-turystyka, PWN, Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: