Gospodarka kreatywna 2800-GKR-GiKS-3-S1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody oceniania:
Zaliczenie zadań w trakcie zajęć w formie pisemnej i ustnej- K_K03
Kryteria oceniania:
Zaliczenie na ocenę na podstawie cząstkowych zadań (średnia)
ndst - 0 pkt
dst- 2 pkt
dst plus- 3 pkt
db- 4 pkt
db plus- 5 pkt
bdb- 6 pkt
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
Kasprzak, R. (2013). Przemysły kreatywne w Polsce: uwarunkowania i perspektywy. Warszawa: Kamon Consulting.
Stachowiak, K. (2017). Gospodarka kreatywna i mechanizmy jej funkcjonowania. Perspektywa geograficzno-ekonomiczna. Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań.
Środa-Murawska, S., & Szymańska, D. (2013). The concentration of the creative sector firms as a potential basis for the formation of creative clusters in Poland. Bulletin of Geography. Socio-economic Series, (20), 85-93.
UN, (2024). Creative Economy Outlook 2024.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: