GIS w zarządzaniu i administracji 2800-GISZADM-G-2-S2
Źródła danych dla GIS w zarządzaniu i administracji. Przykłady wykorzystania GIS w zarządzaniu i administracji w Polsce i na świecie. Projekt Infostrada Kujaw i Pomorza. Projekty GIS i zasoby tematyczne - ogólnopolskie, regionalne oraz lokalne.
Geoportal.gov.pl - wykorzystanie przez zadania praktyczne. Ocena jakości danych przestrzennych. Portal tematyczny OnGeo - możliwości wykorzystania.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- studium przypadku
- laboratoryjna
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Kryteria oceniania
Ocena ciągła (bieżące przygotowanie do zajęć, aktywność podczas zajęć). Poprawne wykonanie ćwiczeń praktycznych. Obecność na zajęciach.
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Herter, M., Mühlbauer, K-H. (red.), 2008, Handbuch Geomarketing, Wichmann, Heidelberg
Kunz, M. (red.), 2007, Systemy informacji geograficznej w praktyce (studium zastosowań), Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń
Miller, Fred L., 2007, GIS Tutorial for Marketing, ESRI Press, Redlands, California
Schüssler, F., 2006, Geomarketing: Anwendung Geographischer Informationssysteme im Einzelhandel, Tectum, Marburg
Tappert, W., 2007, Geomarketing in der Praxis: Grundlagen, Einsatzmöglichkeiten, Nutzen, Bernhard Harzer Verlag, Karlsruhe
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: