Social media 2751-PL-S2-PR-SM
Dzięki tym zajęciom studenci dowiedzą się w jaki sposób właściwie przygotować reklamę w Internecie oraz rozpoznają najistotniejsze elementy działalności reklamowej w Internecie. Dowiedzą się o dostępnych narzędziach z obszaru social media oraz przez poznanie ich praktycznego zastosowania w działalności reklamowej będą świadomie wybierać te narzędzia, które będą wpisywać się w charakter kampanii lub produktu/marki.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
- punktowana
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kolokwium – K_W01,
Projekt zaliczeniowy – K_U01
Aktywność – K_K01 , K_K02- Prezentacje; aktywność jako metoda weryfikacji osiągnięcia efektów kształcenia w ramach zajęć.
Sposób oceny zgodnie z obowiązującą punktacja końcowa:
60%-64% - 3,0 (trzy)
65%-74% - 3,5 (trzy i pół)
75%-84% - 4,0 (cztery)
85%-94% - 4,5 (cztery i pół)
95% -100% - 5,0 (pięć).
Literatura
Portale branżowe:
www.marketingprofs.com
www.marketingpower.com
www.marketing.org.pl
http://interaktywnie.com
http://mediafeed.pl/
http://nowymarketing.pl/
http://media2.pl/
http://www.marketing-news.pl/
http://www.epr.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: