|
W cyklu 2022/23L:
1. Prezentacja zajęć
2. Teoretyczne uwarunkowania marketingu terytorialnego - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów, [w:] Kreowanie wizerunku miast, pod red. A. Grzegorczyk, A. Kochaniec, Warszawa 2011, s. 18-40, http://wsp.pl/file/574_321763322.pdf - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Warszawa 2016, s. 25-54, https://books.google.pl/books?hl=en&lr=&id=T39TEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA5&dq=marketing+terytorialny&ots=rJK0RlANFe&sig=Up2v3R9BtTDXI1h5SFF4NvbZeBc&redir_esc=y#v=onepage&q=marketing%20terytorialny&f=false
3. „PR begins at home” - o komunikacji wewnątrz urzędu - Krystyna Serafin, Skuteczna komunikacja w podmiotach administracji publicznej, „Studia Ekonomiczne” nr 141, 2013, s. 136-151, https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/12_K.Serafin_Skuteczna_komunikacja_w_podmiotach_administracji.pdf - Barbara Bielicka, Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 11-26, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx
4. Projektowanie strategii promocji miasta lub regionu - Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, „Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, nr 23, 2012, s. 385-398, https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398.pdf - Andrzej Raszkowski, Strategia promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gospodarka Lokalna w Teorii i Praktyce”, nr 179, 2011, s. 173-183, https://www.researchgate.net/profile/Andrzej-Raszkowski/publication/333676407_Strategia_promocji_miasta_na_przykladzie_Szklarskiej_Poreby/links/5cfe89d7299bf13a384c6228/Strategia-promocji-miasta-na-przykladzie-Szklarskiej-Poreby.pdf
5. Rola partnerstwa w marketingu terytorialnym - Wawrzyniec Rudolf, Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym, s. 77-104, https://dspace.uni.lodz.pl/bitstream/handle/11089/32537/Rudolf_Marketing_ebook.pdf?sequence=1&isAllowed=y - Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 201-212, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
6. Public Relations jednostki terytorialnej - Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 95-135, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
7. Pozycjonowanie strategii marketingowej - Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów – wybrane problemy przygotowania i realizacji, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 425-438, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Danuta Szwajca, Pozycjonowanie marki na rynku globalnym – możliwości i ograniczenia, „Economy and Management”, nr 1, 2009, s. 44-59, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi-3cyloo72AhVomYsKHQIoBYIQFnoECBwQAQ&url=http%3A%2F%2Fyadda.icm.edu.pl%2Fbaztech%2Fdownload%2Fimport%2Fcontents%2FBPB9-0007-0004-httpwww_zneiz_pb_edu_plkwartalnik120091_4szwajca.pdf&usg=AOvVaw1A386q91PJLrRo_s2YcMk5
8. Przesłanki kształtowania strategii marketingowe Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 48-78, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
9. Marketing terytorialny - case study - Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 73-88, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Beata Meyer, Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 89-102, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 103-114, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
10. Event marketing - Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, „Ekonomiczne Problemy Usług” nr 42, s. 429-436. https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Ekonomiczne_Problemy_Uslug/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436.pdf - Magda Różycka, Anna Jawor-Lachowicz, Event marketing – lokalna sztuka „uwodzenia” na przykładzie „Dziennika Zachodniego”, „Zarządzanie Mediami” t. 5(2)2017, s. 61–78. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiskuezxob2AhXw-yoKHdZAAhUQFnoECBUQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.ejournals.eu%2Fpliki%2Fart%2F9999%2F&usg=AOvVaw0ORfnW1vsaaCPcZJLzVJ4D
11. Social media w promocji miejsca - Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w strategii public relations miast, „Polityki Europejskie, Finanse i Marketing” 10 (59) 2013, s. 361-370, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECCgQAQ&url=https%3A%2F%2Fagro.icm.edu.pl%2Fagro%2Felement%2Fbwmeta1.element.agro-a249f088-ecab-4fdc-b671-d6bd0473fb73%2Fc%2F361-370.pdf&usg=AOvVaw295RmRXKkgH3KIK2f3jTsV - Piotr Dubicki, Znaczenie mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku Jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, „Studia Miejskie” t. 39 (2020), s. 61-70,https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECAwQAQ&url=https%3A%2F%2Fczasopisma.uni.opole.pl%2Findex.php%2Fsm%2Farticle%2Fdownload%2F2391%2F3406%2F&usg=AOvVaw3cf0qOTOkPc0UrkAekpfv4
12. City placement - Andrzej Szromnik, City placement – nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast, https://pdf.helion.pl/e_070h/e_070h.pdf - Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta, „Turystyka i Rozwój Regionalny” nr 9, 2018, s. 89-96. http://sj.wne.sggw.pl/pdf/TIRR_2018_n9_s89.pdf
13. Sport jako narzędzie promocji miejsca - Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 473-488, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie” t. 13 (10) 2012, s. 43-62, http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIII-10.pdf
14. Narracje w marketingu - Magdalena Zubiel-Kasprowicz, Narracje w komunikacji marketingowej, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 27-36, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx - Maciej Bachryj-Krzywaźnia, Dedykowany storytelling – psychologiczne przesłanki perswazyjnej efektywności narracyjnego marketingu politycznego, "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne" nr 1, 2019, s. 193-210, http://ssp.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/ssp-2019-1-13.pdf
15. Kolokwium końcowe
|
W cyklu 2023/24L:
1. Prezentacja zajęć
2. Teoretyczne uwarunkowania marketingu terytorialnego - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów, [w:] Kreowanie wizerunku miast, pod red. A. Grzegorczyk, A. Kochaniec, Warszawa 2011, s. 18-40, http://wsp.pl/file/574_321763322.pdf - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Warszawa 2016, s. 25-54, https://books.google.pl/books?hl=en&lr=&id=T39TEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA5&dq=marketing+terytorialny&ots=rJK0RlANFe&sig=Up2v3R9BtTDXI1h5SFF4NvbZeBc&redir_esc=y#v=onepage&q=marketing%20terytorialny&f=false
3. „PR begins at home” - o komunikacji wewnątrz urzędu - Krystyna Serafin, Skuteczna komunikacja w podmiotach administracji publicznej, „Studia Ekonomiczne” nr 141, 2013, s. 136-151, https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/12_K.Serafin_Skuteczna_komunikacja_w_podmiotach_administracji.pdf - Barbara Bielicka, Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 11-26, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx
4. Projektowanie strategii promocji miasta lub regionu - Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, „Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, nr 23, 2012, s. 385-398, https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398.pdf - Andrzej Raszkowski, Strategia promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gospodarka Lokalna w Teorii i Praktyce”, nr 179, 2011, s. 173-183, https://www.researchgate.net/profile/Andrzej-Raszkowski/publication/333676407_Strategia_promocji_miasta_na_przykladzie_Szklarskiej_Poreby/links/5cfe89d7299bf13a384c6228/Strategia-promocji-miasta-na-przykladzie-Szklarskiej-Poreby.pdf
5. Rola partnerstwa w marketingu terytorialnym - Wawrzyniec Rudolf, Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym, s. 77-104, https://dspace.uni.lodz.pl/bitstream/handle/11089/32537/Rudolf_Marketing_ebook.pdf?sequence=1&isAllowed=y - Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 201-212, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
6. Public Relations jednostki terytorialnej - Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 95-135, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
7. Pozycjonowanie strategii marketingowej - Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów – wybrane problemy przygotowania i realizacji, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 425-438, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Danuta Szwajca, Pozycjonowanie marki na rynku globalnym – możliwości i ograniczenia, „Economy and Management”, nr 1, 2009, s. 44-59, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi-3cyloo72AhVomYsKHQIoBYIQFnoECBwQAQ&url=http%3A%2F%2Fyadda.icm.edu.pl%2Fbaztech%2Fdownload%2Fimport%2Fcontents%2FBPB9-0007-0004-httpwww_zneiz_pb_edu_plkwartalnik120091_4szwajca.pdf&usg=AOvVaw1A386q91PJLrRo_s2YcMk5
8. Przesłanki kształtowania strategii marketingowe Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 48-78, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
9. Marketing terytorialny - case study - Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 73-88, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Beata Meyer, Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 89-102, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 103-114, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
10. Event marketing - Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, „Ekonomiczne Problemy Usług” nr 42, s. 429-436. https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Ekonomiczne_Problemy_Uslug/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436.pdf - Magda Różycka, Anna Jawor-Lachowicz, Event marketing – lokalna sztuka „uwodzenia” na przykładzie „Dziennika Zachodniego”, „Zarządzanie Mediami” t. 5(2)2017, s. 61–78. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiskuezxob2AhXw-yoKHdZAAhUQFnoECBUQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.ejournals.eu%2Fpliki%2Fart%2F9999%2F&usg=AOvVaw0ORfnW1vsaaCPcZJLzVJ4D
11. Social media w promocji miejsca - Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w strategii public relations miast, „Polityki Europejskie, Finanse i Marketing” 10 (59) 2013, s. 361-370, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECCgQAQ&url=https%3A%2F%2Fagro.icm.edu.pl%2Fagro%2Felement%2Fbwmeta1.element.agro-a249f088-ecab-4fdc-b671-d6bd0473fb73%2Fc%2F361-370.pdf&usg=AOvVaw295RmRXKkgH3KIK2f3jTsV - Piotr Dubicki, Znaczenie mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku Jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, „Studia Miejskie” t. 39 (2020), s. 61-70,https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECAwQAQ&url=https%3A%2F%2Fczasopisma.uni.opole.pl%2Findex.php%2Fsm%2Farticle%2Fdownload%2F2391%2F3406%2F&usg=AOvVaw3cf0qOTOkPc0UrkAekpfv4
12. City placement - Andrzej Szromnik, City placement – nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast, https://pdf.helion.pl/e_070h/e_070h.pdf - Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta, „Turystyka i Rozwój Regionalny” nr 9, 2018, s. 89-96. http://sj.wne.sggw.pl/pdf/TIRR_2018_n9_s89.pdf
13. Sport jako narzędzie promocji miejsca - Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 473-488, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie” t. 13 (10) 2012, s. 43-62, http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIII-10.pdf
14. Narracje w marketingu - Magdalena Zubiel-Kasprowicz, Narracje w komunikacji marketingowej, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 27-36, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx - Maciej Bachryj-Krzywaźnia, Dedykowany storytelling – psychologiczne przesłanki perswazyjnej efektywności narracyjnego marketingu politycznego, "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne" nr 1, 2019, s. 193-210, http://ssp.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/ssp-2019-1-13.pdf
15. Kolokwium końcowe
|
W cyklu 2024/25L:
1. Prezentacja zajęć
2. Teoretyczne uwarunkowania marketingu terytorialnego - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów, [w:] Kreowanie wizerunku miast, pod red. A. Grzegorczyk, A. Kochaniec, Warszawa 2011, s. 18-40, http://wsp.pl/file/574_321763322.pdf - Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Warszawa 2016, s. 25-54, https://books.google.pl/books?hl=en&lr=&id=T39TEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA5&dq=marketing+terytorialny&ots=rJK0RlANFe&sig=Up2v3R9BtTDXI1h5SFF4NvbZeBc&redir_esc=y#v=onepage&q=marketing%20terytorialny&f=false
3. „PR begins at home” - o komunikacji wewnątrz urzędu - Krystyna Serafin, Skuteczna komunikacja w podmiotach administracji publicznej, „Studia Ekonomiczne” nr 141, 2013, s. 136-151, https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/12_K.Serafin_Skuteczna_komunikacja_w_podmiotach_administracji.pdf - Barbara Bielicka, Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 11-26, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx
4. Projektowanie strategii promocji miasta lub regionu - Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, „Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, nr 23, 2012, s. 385-398, https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398/Problemy_Zarzadzania_Finansow_i_Marketingu-r2012-t23-s385-398.pdf - Andrzej Raszkowski, Strategia promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gospodarka Lokalna w Teorii i Praktyce”, nr 179, 2011, s. 173-183, https://www.researchgate.net/profile/Andrzej-Raszkowski/publication/333676407_Strategia_promocji_miasta_na_przykladzie_Szklarskiej_Poreby/links/5cfe89d7299bf13a384c6228/Strategia-promocji-miasta-na-przykladzie-Szklarskiej-Poreby.pdf
5. Rola partnerstwa w marketingu terytorialnym - Wawrzyniec Rudolf, Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym, s. 77-104, https://dspace.uni.lodz.pl/bitstream/handle/11089/32537/Rudolf_Marketing_ebook.pdf?sequence=1&isAllowed=y - Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 201-212, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
6. Public Relations jednostki terytorialnej - Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 95-135, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
7. Pozycjonowanie strategii marketingowej - Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów – wybrane problemy przygotowania i realizacji, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 425-438, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Danuta Szwajca, Pozycjonowanie marki na rynku globalnym – możliwości i ograniczenia, „Economy and Management”, nr 1, 2009, s. 44-59, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi-3cyloo72AhVomYsKHQIoBYIQFnoECBwQAQ&url=http%3A%2F%2Fyadda.icm.edu.pl%2Fbaztech%2Fdownload%2Fimport%2Fcontents%2FBPB9-0007-0004-httpwww_zneiz_pb_edu_plkwartalnik120091_4szwajca.pdf&usg=AOvVaw1A386q91PJLrRo_s2YcMk5
8. Przesłanki kształtowania strategii marketingowe Wojciech Furman, Colin Hales, Kryztszof Kaszuba, Andrzej Szromnik, Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym, Białystok 2009, s. 48-78, https://bfkk.pl/wp-content/uploads/2017/07/marketing.pdf
9. Marketing terytorialny - case study - Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 73-88, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Beata Meyer, Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 89-102, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, s. 103-114, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf
10. Event marketing - Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, „Ekonomiczne Problemy Usług” nr 42, s. 429-436. https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Ekonomiczne_Problemy_Uslug/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2009-t-n42-s429-436.pdf - Magda Różycka, Anna Jawor-Lachowicz, Event marketing – lokalna sztuka „uwodzenia” na przykładzie „Dziennika Zachodniego”, „Zarządzanie Mediami” t. 5(2)2017, s. 61–78. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiskuezxob2AhXw-yoKHdZAAhUQFnoECBUQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.ejournals.eu%2Fpliki%2Fart%2F9999%2F&usg=AOvVaw0ORfnW1vsaaCPcZJLzVJ4D
11. Social media w promocji miejsca - Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w strategii public relations miast, „Polityki Europejskie, Finanse i Marketing” 10 (59) 2013, s. 361-370, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECCgQAQ&url=https%3A%2F%2Fagro.icm.edu.pl%2Fagro%2Felement%2Fbwmeta1.element.agro-a249f088-ecab-4fdc-b671-d6bd0473fb73%2Fc%2F361-370.pdf&usg=AOvVaw295RmRXKkgH3KIK2f3jTsV - Piotr Dubicki, Znaczenie mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku Jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, „Studia Miejskie” t. 39 (2020), s. 61-70,https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwikqpinyYb2AhUDAxAIHbK5Du0QFnoECAwQAQ&url=https%3A%2F%2Fczasopisma.uni.opole.pl%2Findex.php%2Fsm%2Farticle%2Fdownload%2F2391%2F3406%2F&usg=AOvVaw3cf0qOTOkPc0UrkAekpfv4
12. City placement - Andrzej Szromnik, City placement – nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast, https://pdf.helion.pl/e_070h/e_070h.pdf - Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta, „Turystyka i Rozwój Regionalny” nr 9, 2018, s. 89-96. http://sj.wne.sggw.pl/pdf/TIRR_2018_n9_s89.pdf
13. Sport jako narzędzie promocji miejsca - Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, „Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego”, 2011, s. 473-488, http://www.wzieu.pl/zn/663/ZN_663.pdf - Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie” t. 13 (10) 2012, s. 43-62, http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIII-10.pdf
14. Narracje w marketingu - Magdalena Zubiel-Kasprowicz, Narracje w komunikacji marketingowej, „Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu”, nr 13 (13) 2014, s. 27-36, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjklP_Y14b2AhXls4sKHT2aBXg4ChAWegQICxAB&url=https%3A%2F%2Ftbr.wsb.torun.pl%2Findex.php%2Fjournal%2Fissue%2Fdownload%2F2%2F6&usg=AOvVaw2ncT5vrOWAmezbkbg673Hx - Maciej Bachryj-Krzywaźnia, Dedykowany storytelling – psychologiczne przesłanki perswazyjnej efektywności narracyjnego marketingu politycznego, "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne" nr 1, 2019, s. 193-210, http://ssp.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/ssp-2019-1-13.pdf
15. Kolokwium końcowe
|