Dydaktyka języka francuskiego 2513-s2ROM2Z-DJF
W tym semestrze zajęcia skupiają się wokół ewaluacji.
W cyklu 2021/22Z:
Zajęcia skupiają się wokół ewaluacji, oceniania na lekcji języka francuskiego. |
W cyklu 2022/23Z:
Zajęcia skupiają się wokół ewaluacji, oceniania na lekcji języka francuskiego. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
Metody dydaktyczne podające
- tekst programowany
- wykład konwersatoryjny
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- sytuacyjna
- klasyczna metoda problemowa
- punktowana
- laboratoryjna
- projektu
- biograficzna
- ćwiczeniowa
- panelowa
- giełda pomysłów
- referatu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody służące prezentacji treści
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
- metody wymiany i dyskusji
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody ewaluacji. Warunki zaliczenia semestru :
- aktywne uczestnictwo
- przygotowanie do zajęć
- zaliczania sprawdzianów, testów, prezentacji
Literatura
Podręczniki bazowe:
Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009
Tagliante Ch., L’évaluation et le Cadre européen commun, CLE International
Inne:
Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003
1. Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003
2.Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 2011
Gębal E.P., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie.Warszawa, PWN, 2019.orowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002
Uwagi
W cyklu 2021/22Z:
|
W cyklu 2022/23Z:
|
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: