Dydaktyka języka francuskiego 2513-s2ROM1Z-DJF-L
Zajęcia laboratoryjne pozwalają studentom na wykorzystanie wiedzy i umiejętności zdobytych na ćwiczeniach przedmiotowych. Studenci projektują i wykonują różne typy zadań dydaktycznych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii pozwala na wdrażanie tradycyjnych i mniej konwencjonalnych metod oraz technik uczenia się/nauczania języka. Umożliwia także tworzenie materiałów dydaktycznych do nauczania poszczególnych kompetencji językowych. Zajęcia laboratoryjne dostarczają przede wszystkich gotowych pomysłów do wykorzystania w przygotowaniu lekcji j.obcego.
W cyklu 2021/22Z:
Na zajęciach przygotowywane będą materiały dydaktyczne gotowe do użycia na lekcji języka francuskiego. Ich koncepcja będzie bazowała na zdobytej wiedzy na ćwiczeniach. |
W cyklu 2022/23Z:
Na zajęciach przygotowywane będą materiały dydaktyczne gotowe do użycia na lekcji języka francuskiego. Ich koncepcja będzie bazowała na zdobytej wiedzy na ćwiczeniach. |
W cyklu 2023/24Z:
Na zajęciach prezentowane będą materiały dydaktyczne gotowe do użycia na lekcji języka francuskiego. Ich koncepcja będzie bazowała na zdobytej wiedzy na ćwiczeniach. Uczestnicy zajęć będą mieli za zadanie przygotowanie podobny rozwiązań w zależności o nauczanego języka. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- symulacyjna (gier symulacyjnych)
Metody dydaktyczne podające
- tekst programowany
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- sytuacyjna
- giełda pomysłów
- laboratoryjna
- obserwacji
- projektu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody integracyjne
- metody ewaluacyjne
- metody służące prezentacji treści
- gry i symulacje
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
w cyklu przedmiotu
Literatura
w cyklu przedmiotu
W cyklu 2021/22Z:
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 |
W cyklu 2022/23Z:
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 |
W cyklu 2023/24Z:
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: