Dydaktyka języka francuskiego
2513-s2ROM1L-DJF-C
Zajęcia skupiać się będą wokół planowania lekcji.
Całkowity nakład pracy studenta
Godziny kontaktowe: zajęcia 1 ECTS +konsultacje 0,1 ECTS/ praca własna 0,9ECTS
Efekty uczenia się - wiedza
K_W01, K_W02, K_W03, K_W04,
K_W05, K_W06, K_W07, K_W08,
K_W09, K_W10, K_W11, K_W12,
K_W13
Student ma pogłębioną wiedzę, w zakresie
wybranej specjalizacji i specjalności, o
języku francuskim (w tym również
specjalistycznym),
o literaturze i kulturze oraz o zastosowaniu
zdobytych informacji w pracy badawczej
i zawodowej
Efekty uczenia się - umiejętności
K_U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U05,
K_U06, K_U07, K_U08, K_U09, K_U10,
K_U11, K_U12, K_U13, K_U14, K_U15
Student potrafi wykorzystywać zdobytą wiedzę i kompetencje w różnorodnych
sytuacjach komunikacyjnych,
w działalności badawczej i zawodowej.
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K_K01, K_K02, K_K03, K_K04, K_K05,
K_K06, K_K07, K_K08
Student, dzięki umiejętności krytycznej
oceny zdobytej wiedzy, ma zdolność
podejmowania działań na rzecz interesu
publicznego oraz identyfikuje i rozwiązuje
problemy prawne i etyczne związane z jego
aktywnością zawodową
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
- symulacyjna (gier symulacyjnych)
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- pogadanka
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- panelowa
- biograficzna
- sytuacyjna
- punktowana
- referatu
- studium przypadku
- giełda pomysłów
- laboratoryjna
- klasyczna metoda problemowa
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Zaliczony pierwszy semestr
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
- Obecność na zajęciach
- Aktywność na zajęciach
- Wykonanie zadań domowych
- Przygotowanie do zajęć
- Przygotowanie konspektów lekcji
Literatura
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003
Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009
Komorowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002
Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 201
Gębal Przemysław E., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, PWN, 2019
GajewskaE. Techniki nauczania języka obcego, PWSZ w Tarnowie
Janowska I., Planowanie lekcji języka obcego, 2010
Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003
Tagliante Ch, L’évaluation et le Cadre européen commun
materiały ORE
W cyklu 2021/22L:
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009 Komorowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002 Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 201 Gębal Przemysław E., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, PWN, 2019 GajewskaE. Techniki nauczania języka obcego, PWSZ w Tarnowie Janowska I., Planowanie lekcji języka obcego, 2010 Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 Tagliante Ch, L’évaluation et le Cadre européen commun materiały ORE
|
W cyklu 2022/23L:
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009 Komorowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002 Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 201 Gębal Przemysław E., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, PWN, 2019 GajewskaE. Techniki nauczania języka obcego, PWSZ w Tarnowie Janowska I., Planowanie lekcji języka obcego, 2010 Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 Tagliante Ch, L’évaluation et le Cadre européen commun materiały ORE
|
Uwagi
W cyklu 2021/22L:
Zajęcia będą prowadzone - częściowo w sposób synchroniczny w formie lekcji online na platformie Teams w grupie bądź indywidualnie w zależności od liczby studentów. - częściowo w sposób asynchroniczny, który będzie polegał na przesyłaniu prac pisemnych, zadań gramatyczno-leksykalnych, nagrań na platformie Teams. Zaliczenie przedmiotu na podstawie ocen z przesyłanych prac domowych, cząstkowych testów zaliczanych w formie zdalnej oraz obecności i aktywnego uczestnictwa w zajęciach online.
|
W cyklu 2022/23L:
Zajęcia będą prowadzone - częściowo w sposób synchroniczny w formie lekcji online na platformie Teams w grupie bądź indywidualnie w zależności od liczby studentów. - częściowo w sposób asynchroniczny, który będzie polegał na przesyłaniu prac pisemnych, zadań gramatyczno-leksykalnych, nagrań na platformie Teams. Zaliczenie przedmiotu na podstawie ocen z przesyłanych prac domowych, cząstkowych testów zaliczanych w formie zdalnej oraz obecności i aktywnego uczestnictwa w zajęciach online.
|
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i
terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: