Gramatyka funkcjonalna języka francuskiego 2513-s1ROM2Z-GFJF
Kształcenie w cyklu 2024/2025 ma charakter stacjonarny.
W przypadku przejścia na zajęcia zdalne, zajęcia prowadzone będą przez platformę Teams w trybie rzeczywistym i nierzeczywistym.
W cyklu 2021/22Z:
Funkcje w zdaniach złożonych Student będzie wiedzieć jak : - zróżnicować konstrukcję tematów w tekście Omawiane tematy: |
W cyklu 2022/23Z:
Funkcje w zdaniach złożonych Student będzie wiedzieć jak : - zróżnicować konstrukcję tematów w tekście Omawiane tematy: |
W cyklu 2023/24Z:
Funkcje w zdaniach złożonych Student będzie wiedzieć jak : - zróżnicować konstrukcję tematów w tekście Omawiane tematy: |
W cyklu 2024/25Z:
Funkcje w zdaniach złożonych Student będzie wiedzieć jak : - zróżnicować konstrukcję tematów w tekście Omawiane tematy: |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- tekst programowany
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- doświadczeń
- panelowa
- WebQuest
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zgodnie z § 30 Regulaminu studiów UMK "1. Zaliczenia zajęć obowiązkowych [...] dokonuje prowadzący te zajęcia na podstawie obecności, oceny aktywności studenta oraz uzyskanych przez niego ocen."
Wszystkie efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych są weryfikowane w ewaluacji ciągłej oraz końcowej.
Elementy składowe ewaluacji:
1. Bieżąca kontrola znajomości wskazanej przez prowadzącego literatury przedmiotu.
2. Aktywna postawa studenta podczas zajęć, terminowe wykonywanie zadań i ćwiczeń proponowanych przez nauczyciela akademickiego.
3. Testy kontrolne z zakresu terminologii oraz analizy morfologicznej w liczbie ustalonej przez prowadzącego zajęcia w danym cyklu.
4. Egzamin końcowy w formie testu pisemnego i/lub egzaminu ustnego (zgodnie z założeniami przyjętymi przez prowadzącego zajęcia w danym cyklu).
Kryteria oceniania i przyjęta skala ocen :
1. Aktywność na konwersatoriach i terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań (znajomość literatury przedmiotu, realizacja zadań i testów kontrolnych) mogą być oceniane metodą punktowaną, podlegać ocenie procentowej lub stanowić średnią standardowych ocen dla każdego z wymienionych elementów.
2. Egzamin końcowy podlega ocenie według standardowej skali od 2 do 5.
Do zaliczenia przedmiotu konieczne jest uzyskanie pozytywnych ocen i/lub lub 60 procent punktów przewidzianych dla wszystkich branych pod uwagę elementów i form ewaluacji.
Literatura
W cyklu 2021/22Z:
Dąmbska-Prokop, U., Nowa gramatyka języka francuskiego, Kraków : "Viridis" ; Częstochowa : "Educator", cop. 1994. |
W cyklu 2022/23Z:
Dąmbska-Prokop, U., Nowa gramatyka języka francuskiego, Kraków : "Viridis" ; Częstochowa : "Educator", cop. 1994. |
W cyklu 2023/24Z:
Dąmbska-Prokop, U., Nowa gramatyka języka francuskiego, Kraków : "Viridis" ; Częstochowa : "Educator", cop. 1994. |
W cyklu 2024/25Z:
Dąmbska-Prokop, U., Nowa gramatyka języka francuskiego, Kraków : "Viridis" ; Częstochowa : "Educator", cop. 1994. |
Uwagi
W cyklu 2021/22Z:
Kształcenie w cyklu 2021/2022 ma charakter stacjonarny. |
W cyklu 2022/23Z:
Kształcenie w cyklu 2023/2024 ma charakter stacjonarny. |
W cyklu 2023/24Z:
Kształcenie w cyklu 2023/2024 ma charakter stacjonarny. |
W cyklu 2024/25Z:
Kształcenie w cyklu 2024/2025 ma charakter stacjonarny. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: