Copywriting 2502-s1LPC3L-CR-Cop
Warsztaty poświęcone są problematyce tworzenia kampanii reklamowej i udziału w nim copywritera.
W czasie ich trwania:
- są przedstawiane definicje takich terminów jak: agencja reklamowa, dom medialny, brief, atl, btl, outdoor, FMCG, copywriter, art director, account executive, produkt, firma, marka itd.
- są prezentowane etapy projektowania reklamy (od stworzenia świadomości produktu, firmy, marki , przez wzbudzenie zainteresowania, następnie pożądania i na końcu wywołania oczekiwanej reakcji)
- są wprowadzane ćwiczenia na poszczególnych etapach całego procesu tworzenia kampanii reklamowej (od prezentacji briefu klienta, poprzez prace przygotowawcze, następnie prace koncepcyjne, analityczno-krytyczne, i prezentacji własnych pomysłów).
- jest omawiane i dyskutowane stosowanie różnych technik stosowanych przez copywriterów zarówno na materiale dostępnym na rynku, jak i własnych stworzonych przez studentów pomysłów
Warsztaty mają charakter w zdecydowanej części charakter praktyczny. Forma prezentacji oraz wykładu dotycząca reklamy czy marketingu stanowi jedynie wprowadzenie do tematyki związanej
z charakterem pracy copywritera.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne poszukujące
- laboratoryjna
- projektu
- obserwacji
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody wymiany i dyskusji
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Kryteria oceniania
aktywność na zajęciach;
ćwiczenia podczas zajęć oraz zadania domowe;
projekt końcowy: prezentacja pomysłów reklamowych
w formie prezentacji
Sugerowana skala ocen:
100 - 93% - bardzo dobra
92,9% - 86% - dobra plus
85,9% - 79% - dobra
78,9% - 72% - dostateczna plus
71,9% - 65% - dostateczna
64,9% i niżej – niedostateczna
Praktyki zawodowe
Praktyki niezależne od przedmiotu.
Literatura
1.J. T. Russel, W. R. Lane, Reklama wg Ottona Klepnera, Felberg SJA, 2000.
2. Leslie de Chernatony, Marka. Wizja i tworzenie marki, GWP, 2003.
3.Bralczyk, J. Język na sprzedaż, GWP 2004.
4. Barry, P., Pomysł w reklamie. Idee strategie i kampanie, PWN, 2010.
5. Burtenshaw, K, Mahon, N., Barfoot, C., Kreatywna reklama, PWN 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: