Marketing internetowy 2405-M-3MI-S1
Wprowadzenie do zajęć
Lejek sprzedażowy/ścieżka klienta
Cele kampanii i grupy docelowe
Kanały
Content marketing 1
Content marketing 2
SEO/SEM
Analityka
Marketing jako tworzenie nawyków 1
Marketing jako tworzenie nawyków 2
Jak to działa? Kapitalizm inwigilacji
Czy to działa? Widmo kryzysu
Big techy, monopole, państwa
Prezentacja projektów
Podsumowanie
Metody dydaktyczne eksponujące
- symulacyjna (gier symulacyjnych)
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
- referatu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 2017, Marketing 4.0, MT biznes.
Nir Eyal, Ryan Hoover, 2016, Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie, Onepress.
Oliviero Toscani, 1997, Reklama uśmiechnięte ścierwo, Delta W-Z.
Shoshana Zuboff, 2020, Wiek kapitalizmu inwigilacji, Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Tim Hwang, 2020, Subprime Attention Crisis, Farrar, Strauss, and Giroux.
Sylwia Czubkowska, 2025, Bóg techy. Jak wielkie firmy technologiczne przejmują władzę nad Polską i światem, Znak Literanova.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: