Controversy in psychological & cognitive sciences 2404-P-MF-CPCS
Na pierwszych zajęciach Studenci zostają zapoznani z metodami prowadzenia dyskusji oraz poszukiwania materiałów źródłowych. Następnie dobierają się w grupy 2 lub 4 osobowe (w zależności od liczby uczestników zajęć). Każda grupa wybiera temat dyskusji oraz stawia tezę. Następnie każda grupa dzieli się na 2 podgrupy, z których jedna broni tezy (przygotowuje i prezentuje argumenty wspierające), a druga próbuje jej zaprzeczyć (przygotowuje i prezentuje argumenty obalające tezę). Na każdych zajęciach 1 grupa prezentuje przygotowane argumenty, wspierając się wnioskami z badań naukowych. Pozostali Studenci przysłuchują się i zadają pytania, po czym następuje etap dyskusji zakończony głosowaniem.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne poszukujące
- oxfordzka
- okrągłego stołu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zaliczenie na podstawie przygotowania argumentów i udziału w dyskusji.
ZAJĘCIA ZACZYNAJĄ SIĘ 04.03.2025 I ODBYWAJĄ SIĘ CO 2 TYGODNIE!
Literatura
Artykuły naukowe związane z tematem dyskusji
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: