Seminarium magisterskie 2403-PS-500-L-sj
Faza realizacji badań empirycznych i raportowania badań.
1. Gromadzenie danych (np. ankiety, wywiady, dane wizualne, obserwacje w
grupach marginalizowanych i wrażliwych społecznie).
2. Analizy danych ilościowych i/lub jakościowych.
3. Rezultaty z badań.
4. Praca magisterska jako pełny raport z badań społecznych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania:
Napisany i oddany do ewaluacji przez promotora Rozdział 3. i Rozdział 4. (wraz z załącznikami) oraz pełna praca magisterska; - W1, W2, U1, U2, KS1, KS2.
Metoda oceniania uwzględnia:
Wykorzystaną bibliografia- 25%
Strukturę rozdziału pracy magisterskiej -25 %
Merytoryczny poziom prezentowanych treści -25%
Ocena kompetencji pisemnej prezentacji treści rozdziału pracy magisterskiej -25 %
Kryteria oceniania dla pisemnych rozdziałów pracy magisterskiej w procesie ewaluacji
Powyżej 95 % ocena bardzo dobry
90 % ocena dobry plus
80 % ocena dobry
70% ocena dostateczny plus
60 % - próg zaliczenia, ocena dostateczny
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Babbie E. (2008) Podstawy badań społecznych. Warszawa
Becker H. (2013) Warsztat pisarski badacza. PWN, Warszawa
Hammersley, M., Atkinson P. (2000) Metody badań terenowych, Zysk-ska, Poznań.
Jemielniak, D. (2012) Badania jakościowe. Podejścia i teorie Tom 1 i 2.
Łobocki M. (2011) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków
Pilch T., Bauman T. (2010) Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Akademickie Wydawnictwo Żak, Warszawa
Rubacha k. (2008) Metodologia badań nad edukacją. Warszawa
Palka S. (2010) Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańsk
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: