W cyklu 2022/23Z:
Błeszyński, J. (2001). Metodyka i wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego. Wychowanie na Co Dzień, 4/5, s. 12-16. Błeszyński, J. (2008). Metoda Ruchu Rozwijającego w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. W: J. Błeszyński, D. Baczała, J. Binnebesel (red. n.), Historyczne dyskursy nad pedagogiką specjalną - w ujęciu pedagogicznym (s. 291-301). Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej. Bogdanowicz, M. (2003). Skale Obserwacji Zachowania Dzieci i Rodziców uczestniczących w zajęciach Ruchu Rozwijającego. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kasica, A. (2003). Ruch Rozwijający dla wszystkich. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kisiel, B., Przysnaska, M. (1992). Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka. Warszawa: WSiP. Bogdanowicz, M., Okrzesik, D. (2012). Opis i planowanie zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Gruszczyk-Kolczyńska, E., Zielińska, E. (2012). Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu : jak świadomie je wychowywać i uczyć. Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola. Hińcza, J. (2012). Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w rewalidacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. W: M. Rutkowski (red.), Osoba z niepełnosprawnością intelektualną : konteksty edukacji, rehabilitacji i funkcjonowania społecznego. T. 2, Artykuły słuchaczy studiów podyplomowych "Pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika. Edycja 2" prowadzonych w ramach projektu "Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty", (s. 205-215). Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Sherborne, W. (2012) Ruch Rozwijający dla dzieci. Warszawa: PWN. Szaflik, B. (2006). Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w stymulowaniu rozwoju dzieci u progu startu szkolnego. Nauczyciel i Szkoła, 3-4 (32-33), 204-218
|
W cyklu 2023/24Z:
Błeszyński, J. (2001). Metodyka i wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego. Wychowanie na Co Dzień, 4/5, s. 12-16. Błeszyński, J. (2008). Metoda Ruchu Rozwijającego w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. W: J. Błeszyński, D. Baczała, J. Binnebesel (red. n.), Historyczne dyskursy nad pedagogiką specjalną - w ujęciu pedagogicznym (s. 291-301). Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej. Bogdanowicz, M. (2003). Skale Obserwacji Zachowania Dzieci i Rodziców uczestniczących w zajęciach Ruchu Rozwijającego. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kasica, A. (2003). Ruch Rozwijający dla wszystkich. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kisiel, B., Przysnaska, M. (1992). Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka. Warszawa: WSiP. Bogdanowicz, M., Okrzesik, D. (2012). Opis i planowanie zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Gruszczyk-Kolczyńska, E., Zielińska, E. (2012). Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu : jak świadomie je wychowywać i uczyć. Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola. Hińcza, J. (2012). Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w rewalidacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. W: M. Rutkowski (red.), Osoba z niepełnosprawnością intelektualną : konteksty edukacji, rehabilitacji i funkcjonowania społecznego. T. 2, Artykuły słuchaczy studiów podyplomowych "Pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika. Edycja 2" prowadzonych w ramach projektu "Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty", (s. 205-215). Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Sherborne, W. (2012) Ruch Rozwijający dla dzieci. Warszawa: PWN. Szaflik, B. (2006). Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w stymulowaniu rozwoju dzieci u progu startu szkolnego. Nauczyciel i Szkoła, 3-4 (32-33), 204-218
|
W cyklu 2024/25Z:
Błeszyński, J. (2001). Metodyka i wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego. Wychowanie na Co Dzień, 4/5, s. 12-16. Błeszyński, J. (2008). Metoda Ruchu Rozwijającego w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. W: J. Błeszyński, D. Baczała, J. Binnebesel (red. n.), Historyczne dyskursy nad pedagogiką specjalną - w ujęciu pedagogicznym (s. 291-301). Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej. Bogdanowicz, M. (2003). Skale Obserwacji Zachowania Dzieci i Rodziców uczestniczących w zajęciach Ruchu Rozwijającego. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kasica, A. (2003). Ruch Rozwijający dla wszystkich. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Bogdanowicz, M., Kisiel, B., Przysnaska, M. (1992). Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka. Warszawa: WSiP. Bogdanowicz, M., Okrzesik, D. (2012). Opis i planowanie zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia. Gruszczyk-Kolczyńska, E., Zielińska, E. (2012). Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu : jak świadomie je wychowywać i uczyć. Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola. Hińcza, J. (2012). Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w rewalidacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. W: M. Rutkowski (red.), Osoba z niepełnosprawnością intelektualną : konteksty edukacji, rehabilitacji i funkcjonowania społecznego. T. 2, Artykuły słuchaczy studiów podyplomowych "Pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika. Edycja 2" prowadzonych w ramach projektu "Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty", (s. 205-215). Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Sherborne, W. (2012) Ruch Rozwijający dla dzieci. Warszawa: PWN. Szaflik, B. (2006). Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w stymulowaniu rozwoju dzieci u progu startu szkolnego. Nauczyciel i Szkoła, 3-4 (32-33), 204-218
|