Trening interpersonalny 2403-PS-109-sj
Zasadniczym celem jest poznanie i udoskonalenie umiejętności interpersonalnych i intrapersonalnych w oparciu o pracę własną studenta oraz w relacji z grupą. Student zapoznaje się z zasadami treningów interpersonalnych, metodami stosowanymi w trakcie treningów. Polepsza umiejętność rozumienia innych i samych siebie,, komunikowania i rozpoznawania potrzeb innych osób, poznaje techniki rozwiązywania konfliktów, pracy nad zasobami i wartościami. Zajęcia oparte są na pracy własnej studenta w oparciu o osobiste doświadczenia i przemyślenia.
W cyklu 2022/23L:
Zasadniczym celem jest poznanie i udoskonalenie umiejętności interpersonalnych w oparciu o pracę własną studenta oraz w relacji z grupą. Student zapoznaje się z zasadami treningów interpersonalnych, metodami stosowanymi w trakcie treningów. Polepsza umiejętność rozumienia innych i samych siebie,, komunikowania i rozpoznawania potrzeb innych osób, poznaje techniki rozwiązywania konfliktów, pracy nad zasobami i wartościami. Zajęcia oparte są na pracy własnej studenta w oparciu o osobiste doświadczenia i przemyślenia. |
W cyklu 2023/24L:
Zasadniczym celem jest poznanie i udoskonalenie umiejętności interpersonalnych w oparciu o pracę własną studenta oraz w relacji z grupą. Student zapoznaje się z zasadami treningów interpersonalnych, metodami stosowanymi w trakcie treningów. Polepsza umiejętność rozumienia innych i samych siebie,, komunikowania i rozpoznawania potrzeb innych osób, poznaje techniki rozwiązywania konfliktów, pracy nad zasobami i wartościami. Zajęcia oparte są na pracy własnej studenta w oparciu o osobiste doświadczenia i przemyślenia. |
W cyklu 2024/25L:
Zasadniczym celem jest poznanie i udoskonalenie umiejętności interpersonalnych w oparciu o pracę własną studenta oraz w relacji z grupą. Student zapoznaje się z zasadami treningów interpersonalnych, metodami stosowanymi w trakcie treningów. Polepsza umiejętność rozumienia innych i samych siebie,, komunikowania i rozpoznawania potrzeb innych osób, poznaje techniki rozwiązywania konfliktów, pracy nad zasobami i wartościami. Zajęcia oparte są na pracy własnej studenta w oparciu o osobiste doświadczenia i przemyślenia. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
Metody dydaktyczne podające
- opis
- pogadanka
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- doświadczeń
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody wymiany i dyskusji
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
altywność na zajęciach
zaliczenie końcowe zajęć
Praktyki zawodowe
-
Literatura
K. Jedliński (2011), Trening interpersonalny. Wyd. W.A.B.
R. Kulik (2022). Trening interpersonalny. Proces grupowy w praktyce trenerskiej. Eneteia
D. Johnson (1992). Podaj dłoń.
J. Meder, (1999). Trening umiejętności społecznych w rehabilitacji zaburzeń psychicznych. Seria: Biblioteka Pracownika Socjalnego
B. Rzepka (2012). Efektywna komunikacja w zespole. Wyd, Samo Sedno
Uwagi
W cyklu 2022/23L:
brak |
W cyklu 2023/24L:
brak |
W cyklu 2024/25L:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: