Projekt edukacyjny w szkole 2403-PPW-517-sj
Przedmiot podzielony jest na dwa bloki:
I Blok (zajęcia I-III) Konstruowanie programów/scenariuszu zajęć o charakterze edukacyjnym w jednym z wybranych obszarów:
1. Edukacja zdrowotna
2. Edukacja społeczna
3. Psychoedukacja
II Blok (zajęcia IV-VII) Realizacja zaprojektowanych działań wśród uczniów i uczennic klas I-III w przestrzeni Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Małej Nieszawce.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne podające
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- doświadczeń
- okrągłego stołu
- obserwacji
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
*Przygotowanie i przeprowadzenie projektu edukacyjnego w wybranej klasie I-III, w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Małej Nieszawce.
Ocenie podlegać będzie: Przygotowany konspekt zajęć, cel zajęć, metody dydaktyczne, uzyskane efekty.
Literatura
Artykuły:
Aksamit E., Giziewska M.(2023). Masz tę MOC! Małymi krokami do celu : innowacja pedagogiczna na miarę XXI wieku! w: Ogrody Nauk i Sztuk, 2023, vol. 13, nr 13, s.101-115. DOI:10.15503/onis2023.101.115
Aksamit E., Giziewska M. (2021). Konteksty kształcenia na odległość w doświadczeniach nauczycieli szkoły podstawowe, w: Konteksty Pedagogiczne., 2021, nr 2 (17), s. 111-129.
Aksamit E., Trafna-Jurkiewicz S. (2022). Obszary nieprzystosowania społecznego na przykładzie dziecka z zaburzeniami zachowania : studium przypadku, w: Szkoła specjalna, vol. 83, nr 4, s. 291-302.
Inspiracje w zakresie innowacji w pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
Model innowacji Masz tę MOC! Marz! Odkrywaj! Ustalaj cele!
https://popojutrze2.pl/masz-te-moc/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: