Twórcza aktywność dziecka 2403-PPW-512-sj
Wprowadzenie do twórczości: twórczość w zmieniającym się świecie
Między twórczością, kretywnością a zdolnościami
Stymulatory i inhibitory kreatywności
Twórczość codzienna dzieci
Metody wspierające rozwijanie kreatywności
Alternatywy edukacyjne w służbie kreatywności
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- giełda pomysłów
- projektu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wykonanie portfolio twórczego nauczyciela (o-20pkt, zaliczenie od 12 pkt)
Aktywność
Literatura
Uszyńska-Jarmoc J., Twórcza aktywność dziecka, 2003
Limont W., Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować?, Sopot 2016.
Majchrzak K., Murawska I., Ku przyszłości : szlakami natury i wyobraźni : jak rozwijać potencjał kreatywny, Toruń 2018.
Ńecka, E., Orzechowski, J., Szymura, B., Słabosz, A. (2016). Trening twórczości. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Nęcka, E., Psychologia twórczości. Gdańsk 2012.
Szmidt K., Pedagogika twórczości, Sopot 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: