Trening kreatywności 2403-PE-219a-SZs1
1. Wprowadzenie do kreatywności: teoretyczne aspekty ludzkiej pomysłowości
2. Stymulatory i inhibitory kreatywności
3. Jak wspierać pomysłowość podopiecznych?
4. Ćwiczenia rozwijające kreatywność
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Identyfikacja potencjału twórczego : teoria, metodologia, diagnostyka, red. Karwowski M., Warszawa 2009.
Limont W., Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować?, Sopot 2016.
Majchrzak K., Murawska I., Ku przyszłości : szlakami natury i wyobraźni : jak rozwijać potencjał kreatywny, Toruń 2018.
Ńecka, E., Orzechowski, J., Szymura, B., Słabosz, A. (2016). Trening twórczości. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Nęcka, E., Psychologia twórczości. Gdańsk 2012.
Szmidt K., Pedagogika twórczości, Sopot 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: