Public relations w internecie 2401-D-S2-1-BPR-PRI
1. Zajęcia organizacyjne
2. Public Relations główne założenia
• Prezentacja wprowadzająca zagadnienie
• Tekst obowiązkowy: Wojcik K. (2014). Wszystko co chciałabym wiedzieć i public relations i nie boję się zapytać – dylematy PR, „Studia Ekonomiczne” nr 185, 17-36.
3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika
• Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations.
4. Social media i storytelling
Tekst obowiązkowy: Fog. K. i in. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie. s. 43-55.
• Materiały dodatkowe:
https://prowly.com/magazine/jak-opowiadac-historie-na-insta-facebook-stories-rozmawiamy-z-outride-rs/,
https://prowly.com/magazine/jak-w-erze-digital-znalezc-droge-do-klienta-nietypowe-formy-narracji/,
5. E-PR w kryzysie i social media policy
• Materiały dodatkowe:
https://marketerplus.pl/teksty/cykle/10-przykazan-skuteczne-zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/,
https://smartcreation.pl/blog/kryzysy-w-social-media-podsumowanie-2018/
http://blog.hirerabbit.com/5-terrific-examples-of-company-social-media-policies/
6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu
• Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf
7. Trendy i ich wpływ na komunikację
8. Influenserzy i PR.
9.Rozwijanie kompetencji PR– zadanie kampania społeczna
10. Rozwijanie Kompetencji PR– zadanie kampania społeczna
11. Rozwijanie Kompetencji PR– zadanie kampania edukacyjna
12. Rozwijanie kompetencji PR – zadanie kampania CSR
13. Prezentacja strategii
14. Prezentacja strategii
15. Test końcowy - case study
|
W cyklu 2022/23Z:
1. Zajęcia organizacyjne 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację |
W cyklu 2023/24Z:
1. Zajęcia organizacyjne 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację |
W cyklu 2024/25Z:
1. Zajęcia organizacyjne 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację |
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
|
W cyklu 2022/23Z:
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. |
W cyklu 2023/24Z:
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. |
W cyklu 2024/25Z:
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: