Badania i strategie w brandingu 2401-D-S2-1-BPR-BSB
1. Zajęcia wprowadzające
2. Branding - podstawowe kategorie
3. Procesy badawcze w brandingu - wprowadzenie
4-7. Badania - zajęcia warsztatowe
8. Procesy strategiczne - wprowadzenie
9-13. Strategie - zajęcia warszatowe
14. Prezentacje projektów zaliczeniowych
15. Prezentacje projektów zaliczeniowych + podsumowanie kursu
|
W cyklu 2022/23Z:
2020-10-16 Zajęcia wprowadzające |
W cyklu 2023/24Z:
2020-10-16 Zajęcia wprowadzające |
W cyklu 2024/25Z:
2020-10-16 Zajęcia wprowadzające |
W cyklu 2025/26Z:
2020-10-16 Zajęcia wprowadzające |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
- ćwiczeniowa
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2025/26Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Zasady gry
1. Obecność na zajęciach (również online) jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu!
2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów.
3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami.
Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki:
1. Aktywność podczas prac projektowych (30 punktów)
2. Projekt (30 punktów): przygotowanie badań i strategii marki
Punktacja:
Do 50% – 2
Od 51% – 3
Od 61% – 3,5
Od 71% – 4
Od 81% – 4,5
Od 91% – 5
Literatura
Wheeler Alina. 2012. Kreowanie marki. Warszawa: PWN.
Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books.
Blanchard Olivier. 2011. Social Media ROI: Managing and Measuring
Social Media Efforts in Your Organization. New York: Que.
Croft Robin. 2013. Blessed are the geeks: An ethnographic study of consumer networks in social media, 2006–2012. „Journal of Marketing Management”, vol. 29, Nos. 5–6, 545–561.
Doskonalenie strategii. 2006. "Harvard Business Review".
Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics.
Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS.
Sedno zmian. 2008. "Harvard Business Review".
Sprawna i efektywna organizacja. 2007. "Harvard Business Review".
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: