|
W cyklu 2022/23Z:
Literatura podstawowa: Barcz J., Górka M., Wyrozumska A., Instytucje i prawo Unii Europejskiej, Warszawa 2011. Benedikt A., Podstawy lobbingu, Wrocław 2006. Blandm M. , Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami, 2005. Cenkier E.M.: Public relations. Poznań 2007; Chodubski A., Grupy interesu w ujęciu historycznym [w:] Grupy interesu, teorie i działanie, Z. Machelski, L. Rubisz, Toruń 2003. Chyliński M, Ross-Mohl S., Dziennikarstwo, Warszawa 2007. Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kurczewska U., Lobbing - sztuka skutecznego wywierania wpływu, Kraków 2000. Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations. Warszawa 2006; Kuczma P., Lobbing w Polsce, Toruń 2010. Kurczewska U., Molęda-Zdziech M., Lobbing w Unii Europejskiej, Warszawa 2002. Michalczyk Stanisław: Komunikowanie polityczne: teoretyczne aspekty procesu. Katowice 2005; Murdoch A., Komunikowanie w kryzysie, Wyd. Poltext, Warszawa 2003. Piechowicz M., Lobbing na poziomie Komisji Europejskiej, „Wspólnoty Europejskiej 2009, nr 6. M. Piechowicz, Lobbing gospodarczy w procesie decyzyjnym UE, Toruń 2013. Piwowar B., Świeca J., Lobbing – biznes, prawo, polityka, Warszawa 2010. Protas A. (red.), Kompendium wiedzy o lobbingu, Warszawa 2009. Sławik A., Lobbing w strategiach przedsiębiorstw, Kraków 2009. Schenlker I., Herrling T., Relacje z mediami, Wolters Kluwer, Warszawa 2009. Wiszowaty M. M., Regulacja prawna lobbingu na świecie, Warszawa 2008. Woszczyk B., Lobbing w Unii Europejskiej, Toruń 2004. Literatura uzupełniająca: Cini M., Unia Europejska, organizacja i funkcjonowanie, Warszawa 2007. Dubowski T., Zasada równowagi instytucjonalnej w prawie Unii Europejskiej, Warszawa 2010. Grosse T. G., Europa na rozdrożu, Warszawa 2008. Gueguen D., Lobbing Europejski, Warszawa 2011. Hix S., System polityczny Unii Europejskiej, Warszawa 2010.
|
W cyklu 2023/24Z:
Literatura podstawowa: Barcz J., Górka M., Wyrozumska A., Instytucje i prawo Unii Europejskiej, Warszawa 2011. Benedikt A., Podstawy lobbingu, Wrocław 2006. Blandm M. , Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami, 2005. Cenkier E.M.: Public relations. Poznań 2007; Chodubski A., Grupy interesu w ujęciu historycznym [w:] Grupy interesu, teorie i działanie, Z. Machelski, L. Rubisz, Toruń 2003. Chyliński M, Ross-Mohl S., Dziennikarstwo, Warszawa 2007. Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kurczewska U., Lobbing - sztuka skutecznego wywierania wpływu, Kraków 2000. Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations. Warszawa 2006; Kuczma P., Lobbing w Polsce, Toruń 2010. Kurczewska U., Molęda-Zdziech M., Lobbing w Unii Europejskiej, Warszawa 2002. Michalczyk Stanisław: Komunikowanie polityczne: teoretyczne aspekty procesu. Katowice 2005; Murdoch A., Komunikowanie w kryzysie, Wyd. Poltext, Warszawa 2003. Piechowicz M., Lobbing na poziomie Komisji Europejskiej, „Wspólnoty Europejskiej 2009, nr 6. M. Piechowicz, Lobbing gospodarczy w procesie decyzyjnym UE, Toruń 2013. Piwowar B., Świeca J., Lobbing – biznes, prawo, polityka, Warszawa 2010. Protas A. (red.), Kompendium wiedzy o lobbingu, Warszawa 2009. Sławik A., Lobbing w strategiach przedsiębiorstw, Kraków 2009. Schenlker I., Herrling T., Relacje z mediami, Wolters Kluwer, Warszawa 2009. Wiszowaty M. M., Regulacja prawna lobbingu na świecie, Warszawa 2008. Woszczyk B., Lobbing w Unii Europejskiej, Toruń 2004. Literatura uzupełniająca: Cini M., Unia Europejska, organizacja i funkcjonowanie, Warszawa 2007. Dubowski T., Zasada równowagi instytucjonalnej w prawie Unii Europejskiej, Warszawa 2010. Grosse T. G., Europa na rozdrożu, Warszawa 2008. Gueguen D., Lobbing Europejski, Warszawa 2011. Hix S., System polityczny Unii Europejskiej, Warszawa 2010.
|
W cyklu 2024/25Z:
Literatura podstawowa: Barcz J., Górka M., Wyrozumska A., Instytucje i prawo Unii Europejskiej, Warszawa 2011. Benedikt A., Podstawy lobbingu, Wrocław 2006. Blandm M. , Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami, 2005. Cenkier E.M.: Public relations. Poznań 2007; Chodubski A., Grupy interesu w ujęciu historycznym [w:] Grupy interesu, teorie i działanie, Z. Machelski, L. Rubisz, Toruń 2003. Chyliński M, Ross-Mohl S., Dziennikarstwo, Warszawa 2007. Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kurczewska U., Lobbing - sztuka skutecznego wywierania wpływu, Kraków 2000. Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations. Warszawa 2006; Kuczma P., Lobbing w Polsce, Toruń 2010. Kurczewska U., Molęda-Zdziech M., Lobbing w Unii Europejskiej, Warszawa 2002. Michalczyk Stanisław: Komunikowanie polityczne: teoretyczne aspekty procesu. Katowice 2005; Murdoch A., Komunikowanie w kryzysie, Wyd. Poltext, Warszawa 2003. Piechowicz M., Lobbing na poziomie Komisji Europejskiej, „Wspólnoty Europejskiej 2009, nr 6. M. Piechowicz, Lobbing gospodarczy w procesie decyzyjnym UE, Toruń 2013. Piwowar B., Świeca J., Lobbing – biznes, prawo, polityka, Warszawa 2010. Protas A. (red.), Kompendium wiedzy o lobbingu, Warszawa 2009. Sławik A., Lobbing w strategiach przedsiębiorstw, Kraków 2009. Schenlker I., Herrling T., Relacje z mediami, Wolters Kluwer, Warszawa 2009. Wiszowaty M. M., Regulacja prawna lobbingu na świecie, Warszawa 2008. Woszczyk B., Lobbing w Unii Europejskiej, Toruń 2004. Literatura uzupełniająca: Cini M., Unia Europejska, organizacja i funkcjonowanie, Warszawa 2007. Dubowski T., Zasada równowagi instytucjonalnej w prawie Unii Europejskiej, Warszawa 2010. Grosse T. G., Europa na rozdrożu, Warszawa 2008. Gueguen D., Lobbing Europejski, Warszawa 2011. Hix S., System polityczny Unii Europejskiej, Warszawa 2010.
|
W cyklu 2025/26Z:
Literatura podstawowa: Barcz J., Górka M., Wyrozumska A., Instytucje i prawo Unii Europejskiej, Warszawa 2011. Benedikt A., Podstawy lobbingu, Wrocław 2006. Blandm M. , Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami, 2005. Cenkier E.M.: Public relations. Poznań 2007; Chodubski A., Grupy interesu w ujęciu historycznym [w:] Grupy interesu, teorie i działanie, Z. Machelski, L. Rubisz, Toruń 2003. Chyliński M, Ross-Mohl S., Dziennikarstwo, Warszawa 2007. Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kurczewska U., Lobbing - sztuka skutecznego wywierania wpływu, Kraków 2000. Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations. Warszawa 2006; Kuczma P., Lobbing w Polsce, Toruń 2010. Kurczewska U., Molęda-Zdziech M., Lobbing w Unii Europejskiej, Warszawa 2002. Michalczyk Stanisław: Komunikowanie polityczne: teoretyczne aspekty procesu. Katowice 2005; Murdoch A., Komunikowanie w kryzysie, Wyd. Poltext, Warszawa 2003. Piechowicz M., Lobbing na poziomie Komisji Europejskiej, „Wspólnoty Europejskiej 2009, nr 6. M. Piechowicz, Lobbing gospodarczy w procesie decyzyjnym UE, Toruń 2013. Piwowar B., Świeca J., Lobbing – biznes, prawo, polityka, Warszawa 2010. Protas A. (red.), Kompendium wiedzy o lobbingu, Warszawa 2009. Sławik A., Lobbing w strategiach przedsiębiorstw, Kraków 2009. Schenlker I., Herrling T., Relacje z mediami, Wolters Kluwer, Warszawa 2009. Wiszowaty M. M., Regulacja prawna lobbingu na świecie, Warszawa 2008. Woszczyk B., Lobbing w Unii Europejskiej, Toruń 2004. Literatura uzupełniająca: Cini M., Unia Europejska, organizacja i funkcjonowanie, Warszawa 2007. Dubowski T., Zasada równowagi instytucjonalnej w prawie Unii Europejskiej, Warszawa 2010. Grosse T. G., Europa na rozdrożu, Warszawa 2008. Gueguen D., Lobbing Europejski, Warszawa 2011. Hix S., System polityczny Unii Europejskiej, Warszawa 2010.
|