Branding medialny 2401-D-S1-2-DNM-BM
1. Zajęcia wprowadzające
Blok 1
Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding)
Blok 2
Przygotowanie strategii startupu
Blok 3
Prezentacje projektów zaliczeniowych
15. Podsumowanie kursu
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- opowiadanie
- pogadanka
Metody dydaktyczne poszukujące
- SWOT
- projektu
- punktowana
- studium przypadku
- klasyczna metoda problemowa
- giełda pomysłów
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody oparte na współpracy
- metody służące prezentacji treści
- metody wymiany i dyskusji
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24L: | W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2021/22Z: |
Kryteria oceniania
Zasady gry
1. Obecność na zajęciach (również online) jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu!
2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów.
3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami.
Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki:
1. Aktywność podczas prac projektowych (30 punktów)
2. Projekt (30 punktów): przygotowanie strategii marki startupu.
Punktacja:
Do 50% – 2
Od 51% – 3
Od 61% – 3,5
Od 71% – 4
Od 81% – 4,5
Od 91% – 5
Literatura
Podręcznik:
Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN
Liteartura dodatkowa:
Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books.
Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron.
Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN.
Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics.
Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: