Branding 2401-D-S1-2-BPR-BR
- http://www.dziennikarstwo.umk.pl (w cyklu 2022/23Z)
- http://www.dziennikarstwo.umk.pl (w cyklu 2023/24L)
- http://www.dziennikarstwo.umk.pl (w cyklu 2024/25L)
- http://www.dziennikarstwo.umk.pl (w cyklu 2025/26Z)
1. Zajęcia wprowadzające
2. Branding - koncepcja
3. Badania - Insighty 1
4. Badania - Insighty 2
5. Cel/Idea przewodnia marki
6. Brand Value
7. Misja, wizja
8. ToV/Claim/Komunikaty
9-10. Grupy docelowe/persony
11. Pozycjonowanie
12-14. Taktyki/działania
15. Prezentacja projektów zaliczeniowych i podsumowanie zajęć
|
W cyklu 2022/23Z:
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Blok 2 Blok 3 15. Podsumowanie kursu |
W cyklu 2023/24L:
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Blok 2 Blok 3 15. Podsumowanie kursu |
W cyklu 2024/25L:
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Blok 2 Blok 3 15. Podsumowanie kursu |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- klasyczna metoda problemowa
- projektu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24L: | W cyklu 2024/25L: | W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2025/26Z: |
Kryteria oceniania
Zasady gry
1. Obecność na zajęciach jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu!
2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów.
3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami.
Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki:
1. Aktywność (20 punktów).
2. Projekt (20 punktów): przygotowanie strategii marki.
Punktacja:
Do 50% – 2
Od 51% – 3
Od 61% – 3,5
Od 71% – 4
Od 81% – 4,5
Od 91% – 5
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Podręcznik:
Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN
Liteartura dodatkowa:
Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books.
Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron.
Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN.
Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics.
Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS.
Uwagi
|
W cyklu 2022/23Z:
brak |
W cyklu 2023/24L:
brak |
W cyklu 2024/25L:
brak |
W cyklu 2025/26Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: