PR i zarządzanie reputacją 2401-D-S1-1-BPR-PR
1. Zajęcia organizacyjne
• zasady zaliczenia
• omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia
• omówienie formy prowadzenia kursu
2. Public relations i jego rola w organizacji
Tekst obowiązkowy:
K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK)
UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH
3. Etapy procesu i techniki public relations
Tekst obowiązkowy:
K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335.
4. Media relations
tekst obowiązkowy: B. Czerniawska, Techniki media relations. w: Sztuka Public Relations. Warszawa.
5. Internal Communication
6. CSR w Public Relations
7. Ocena efektywności działań public relations
https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf
8. Etyczne Public Relations
tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s.112-131
9. Warsztaty: zadanie grupowe
10. Warsztaty: zadanie grupowe
11. Warsztaty: zadanie grupowe
12. Warsztaty: zadanie grupowe
13.. Prezentacja Strategii PR
14.. Prezentacja Strategii PR
15. Case końcowy
W cyklu 2022/23Z:
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia Tekst obowiązkowy: UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH Tekst obowiązkowy: 4. Media relations 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
W cyklu 2023/24Z:
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia Tekst obowiązkowy: UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH Tekst obowiązkowy: 4. Media relations 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
W cyklu 2024/25Z:
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia Tekst obowiązkowy: UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH Tekst obowiązkowy: 4. Media relations 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2022/23Z:
Zasady zaliczenia przedmiotu: Ocena strategii: Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
W cyklu 2023/24Z:
Zasady zaliczenia przedmiotu: Ocena strategii: Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
W cyklu 2024/25Z:
Zasady zaliczenia przedmiotu: Ocena strategii: Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: