Platformy e-learningowe 2401-AI-PEL-2MW-s1
W ramach zajęć przedstawione zostaną wybrane platformy, narzędzia oraz metody tworzenia szkoleń e-learningowych. Głównym celem będzie zaprojektowanie własnego kursu na platformie Moodle, przeznaczonego dla określonej grupy odbiorców, z uwzględnieniem wielu aspektów takich jak m.in. zasady dostępu, sposoby organizacji treści i ewaluacji.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
1. Przygotowanie prezentacji.
2. Opracowanie e-podręcznika.
3. Przygotowanie kursu e-learningowego na platformie Moodle.
Kryteria oceniania:
- aktywność na zajęciach (20% oceny)
- przygotowanie zadań/projektów (40% oceny)
- odpowiedź pisemna (40% oceny)
Ostateczna ocena z zajęć:
100-95: 5
94-85: 4,5
84-75: 4
74-65: 3,5
64-55: 3
54-0: 2
Literatura
1. Brzózka P.: Moodle dla nauczycieli i trenerów, Gliwice 2016.
2. Hyla M.: Przewodnik po e-learningu, Warszawa 2012.
2. Plebańska M.: E-learning. Tajniki edukacji na odległość, Warszawa 2011.
3. Szabłowski S.: E-learning dla nauczycieli, Rzeszów 2009.
4. Zieliński Z.: E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną, Gliwice 2012.
5. Chmielewska B., Krysiński P., Kurkowska E. i in.: Login: biblioteka. Jak krok po kroku przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy kurs e-learningowy dla bibliotekarzy?, Warszawa 2015.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: