Prowadzony w
cyklu:
2023/24L
Kod ISCED: 0610
Punkty ECTS:
4
Język:
angielski
Organizowany przez:
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
(dla:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Computer Assisted Qualitative Data Analysis 2400-OG-EN-CAQDA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
Hours carried out with teachers ( hours):
- participation in exercises - 30h
Time devoted to individual student work ( hours):
- preparation for laboratory - 30
-
Total: 60 hrs (.... ECTS)
Efekty uczenia się - wiedza
(po angielsku) W1: has advanced knowledge of qualitative data analysis - in areas such as coding, mapping, modelling.
W2: has knowledge of advanced algorithms for qualitative data analysis (types of coding, qualitative models and relationships, case-based model, topic-based models, visual relationships, correlation matrices).
Efekty uczenia się - umiejętności
(po angielsku) U1: can/will select an appropriate way of analysing qualitative data in areas such as mapping, building a theoretical model based on qualitative data.
U2: is able to select an appropriate qualitative analytical approach to the problem under study.
U3: is able to analyse advanced data sets (text, video, images, maps, web pages)
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
(po angielsku) K1: understands the importance of working groups in qualitative data analysis
K2: understands own limitations and strengths and is able to add value to team work.
K3: is well prepared to work in teams in advanced analytical projects.
Metody dydaktyczne
(po angielsku) Laboratory, practical method, participatory lecture
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- laboratoryjna
- seminaryjna
- seminaryjna
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: