Seminarium magisterskie
1800-ZP2-SD4-S2
Kształtowanie u studentów umiejętności: formułowania myśli, dyskusji, zwięzłego i trafnego analizowania problemów, krytycznego korzystania z literatury (także w języku obcym) i innych źródeł informacji. Rozwijanie umiejętności publicznego występowania oraz przekonywującego argumentowania. Pomoc merytoryczna w napisaniu pracy dyplomowej i przygotowaniu do egzaminu dyplomowego
Całkowity nakład pracy studenta
1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w seminariach: 25 h
- Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 25 godzin, co odpowiada 1 pkt. ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w seminariach: 25 godzin
- czytanie literatury: 125 godzin
- przygotowanie pracy magisterskiej – 250 godzin
- przygotowanie do egzaminu dyplomowego – 100 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 500 godzin, co odpowiada 20 pkt. ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania: przygotowanie do egzaminu dyplomowego + egzamin dyplomowy: 150 godzin + 1 godzina
Łączny czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania: 151 godzin, co odpowiada
2
6 pkt ECTS
4. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- udział w seminariach: 25 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi 25 godzin, co odpowiada 1 pkt. ECTS
Efekty uczenia się - wiedza
W1: Posiada wiedzę dotyczącą prawa własności intelektualnej przy sporządzaniu prac naukowych i raportów dot. zdrowia publicznego (K_W31)
W2: Posiada wiedzę o zasadach konstruowania i pisania raportów i prac naukowych oraz korzystania ze źródeł informacji naukowej (K_W27, K_W33)
Efekty uczenia się - umiejętności
U1: Potrafi w szerokim zakresie formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne i pisemne (w języku ojczystym i obcym), a także wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji naukowej (K_U23)
U2: Posługuje się językiem obcym - rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy naukowe, związane ze zdrowiem publicznym (zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) (K_U24)
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K1: Korzysta z różnych źródeł informacji w celu poszerzenia umiejętności badawczych oraz podejmowania autonomicznych działań zmierzające do rozstrzygania praktycznych problemów (K_K09)
K2: Przestrzega zasad etycznych obowiązujących w badaniach naukowych (K_K10)
Metody dydaktyczne
dyskusja dydaktyczna, analiza literatury
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy
- tekst programowany
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne poszukujące
- projektu
- seminaryjna
Rodzaj przedmiotu
przedmiot fakultatywny
Wymagania wstępne
Posiadanie wiedzy z zakresu przedmiotów wynikających z planu studiów
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Student otrzyma zaliczenie przedmiotu uzyskując pozytywne wyniki z egzaminów oraz pozytywnej oceny w zakresie kompetencji społecznych.( odpowiednią liczbę punktów z wszystkich ocenianych kryteriów)
Ocena końcowa stanowi sumę punktów uzyskanych z poszczególnych ocenianych kryteriów:
Praktyki zawodowe
Literatura
1. Wojciechowska R. Przewodnik Metodyczny Pisania Pracy Dyplomowej, Dyfin 2010
2. Kalita C. Zasady pisania licencjackich i magisterskich prac badawczych. Poradnik dla studentów, Arte 2011
Uwagi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i
terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: