Zaawansowane techniki w pracy terapeuty zajęciowego 1800-TZ3-ZTwPTR-S1
Wykłady:
1)Arteterapia w praktyce terapeuty zajęciowego.
2) Sand Therapy i Autism Movement Therapy jako arteterapeutyczne formy wsparcia pacjentów o szczególnych potrzebach.
3) Terapia zajęciowa w praktyce klinicznej.
Ćwiczenia:
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25: | W cyklu 2023/24: | W cyklu 2025/26: | W cyklu 2022/23: |
Kryteria oceniania
Wykład: zaliczenie na podstawie zrealizowanego projektu terapeutycznego.
Ćwiczenia:
Literatura
Literatura obowiązkowa:
Konieczna E.J., Arteterapia w teorii i praktyce, Kraków 2007.
Gładyszewska- Cylulko J., Arteterapia w pracy pedagoga. Teoretyczne i praktyczne podstawy terapii przez sztukę, Kraków 2011.
Literatura uzupełniająca:
Cylkowska-Nowak M. (i.in), Innowacje w terapii zajęciowej, Poznań 2018.
Stegemann T. (i.in), Arteterapie dla dzieci i młodzieży, Gdańsk 2015.
Lara J., Autism Movement Therapy Terapia tańcem i ruchem dla osób z autyzmem. Budzimy mózg!, Gdańsk 2017.
Rottemund J., Nowotny J., Terapia zajęciowa w rehabilitacji medycznej, Bielsko-Biała 2016.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: