Prowadzenie dokumentacji w terapii zajęciowej 1800-TZ3-PDwTZ-S1
W ramach przedmiotu słuchacze poznają cele terapii zajęciowej w procesie terapii pacjentów z różnymi problemami zdrowotnymi. Uczą się identyfikować potrzeby pacjentów i tworzyć plan terapii zajęciowej, z uwzględnieniem współpracy w ramach zespołów interdyscyplinarnych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25: | W cyklu 2025/26: |
Kryteria oceniania
Wykład:
Zaliczenie w formie testu: W1-3
Ćwiczenia:
Utworzenie diagnozy terapeutycznej i planu terapii zajęciowej (0 – 8 punktów): U1-4
Przedłużona obserwacja (0 – 2 punktów): K1-2
Suma uzyskanych punktów: Ocena:
< 5 ndst
6 dst
7 dst+
8 db
9 db+
10 bdb
Literatura
Literatura obowiązkowa:
1. Prowadzenie dokumentacji w jednostce
organizacyjnej, Joanna Ablewicz, Damian Dębski,
Paweł Dębski, WSiP, 2023
2. Dokumentacja medyczna w praktyce, Wyd, II,
3. Ochrona danych medycznych i osobowych pacjentów, Praca zbiorowa pod red. Mariusza Jendry, PZWL, 2020
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: