Terapia ręki 1800-TZ2-TR-S1
Przedmiot realizowany w formie wykładów i ćwiczeń, które mają za zadanie;
• Zapoznanie studentów z rozwojem funkcjonalnym kończyny górnej oraz elementami wczesnej diagnozy zaburzeń.
• Zapoznanie z podstawowymi metodami terapeutycznymi stosowanymi u dzieci i osób dorosłych z dysfunkcją kończyny górnej w świetle EBM.
• Nabycie umiejętności oceny i prowadzenia terapii ręki u osób z różnymi zaburzeniami w ramach terapii zajęciowej.
|
W cyklu 2024/25:
Przedmiot realizowany w formie wykładów i ćwiczeń, które mają za zadanie; |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25: | W cyklu 2023/24: | W cyklu 2025/26: | W cyklu 2022/23: |
Kryteria oceniania
zaliczenie pisemne - test jednokrotnego wyboru, zaliczenie praktyczne przedłużona obserwacja wiedza i umiejętności powyżej 60%; przedłużona obserwacja powyżej 50%
W przypadku uzyskania oceny niedostatecznej studentowi przysługuje prawo do drugiego terminu zaliczenia.
Weryfikacja efektów kształcenia:
Test pisemny – W1, W2, U2, K1
Ćwiczenia– U1, U2, K1
Aktywność i uczestnictwo w zajęciach W3
Literatura
1. Piotrowska- Madej K., Żychowicz A. Smart Hand Model. Diagnoza i terapia ręki u dzieci. Harmonia, Gdańsk 2017.
2. Bartkiewicz W., Giczewska A. Terapia ręki. Centrum 2015.
3. Skirven T., Osterman., Fedorczyk., Amadio P. – Rehabilita-tion of the Hand and Upper Extremity, Philadelphia 2011.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: