Przedmioot do wyboru: Podstawy marketingu 1800-TZ2-PDWPMA-S1
Wykłady mają na celu przyswojenie podstawowych pojęć z zakresu marketingu usług zdrowotnych. Student poznaje cechy usług medycznych oraz elementy otoczenia podmiotów leczniczych. Zajęcia mają wyposażyć studenta w umiejętności umożliwiające przeprowadzenie badań rynkowych i stworzenia planu marketingowego.
Ćwiczenia wyposażają studenta w umiejętności praktyczne, które mają mu pozwolić na podejmowanie odpowiednich strategii marketingowych oraz właściwe kreowanie wizerunku placówki. Celem zajęć jest również przekazanie wiedzy dotyczącej marketingowego oddziaływania na rynek, a także zapoznanie z elementami marketingu – mix w sektorze usług zdrowotnych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zaliczenie pisemne: W1-W4, U1,U3
Realizacja zadań: W5-W7, U2-U5
Aktywność: K1-K2
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
• A. Bukowska-Piestrzyńska, Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów, CEDEWU, Warszawa 2012.F. Kotler, K.Keller: Marketing, Dom Wydawniczy Rebis Sp. z o. o., Poznań 2013.
• F. Kotler, J. Shalowitz, R. J. Stevens: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej, Wolters Kluwer Polska Sp. Z o.o., Warszawa, 2011.
• Materiały umieszczane przez prowadzącego zajęcia na platformie Moodle lub Microsoft Teams.
Uwagi
W cyklu 2025/26:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: