Przedmiot do wyboru: Choreoterapia 1800-TZ2-PDWChor-S1
Przedmiot Choreoterapia daje możliwość zapoznania się z wiedzą na temat wzorców ruchowych, sposobami integracji ruchowej u dzieci, zweryfikowania pojęcia tańca jako elementu rozwoju artystycznego jak i formy stosowanej w terapii, a także jako formy wychowania przez sztukę.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wykład:
Utworzenie planu choteoterapii: W1, W2, W3
Ćwiczenia:
Realizacja projektu praktycznego (0 – 6 punktów): U1
Przedłużona obserwacja (0 – 4 punktów): K1
Suma uzyskanych punktów: Ocena:
< 5 ndst
6 dst
7 dst+
8 db
9 db+
10 bdb
Literatura
Literatura podstawowa:
Pędzich Z., Psychoterapia tańcem i ruchem. Teoria i praktyka, GWP, Gdańsk 2013.
Kuźmińska I., Taniec w teorii i praktyce, AWF Poznań, 2002.
Sherborne W., Sadowski B., Ruch rozwijający dla dzieci, PWN, Warszawa 2003.
Literatura uzupełniająca:
Siedlecka B., Biliński W. (red.), Taniec w edukacji dzieci i młodzieży. Podręcznik dla nauczycieli, AWF, Wrocław 2003.
Newlove J., Dalby J., Laban dla wszystkich, Kined, 2011.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: