Wykład ogólnouniwersytecki/kursowy: Marketing w praktyce-od lokalizacji do wizytówki: czyli jak skutecznie budować wizerunek placówki zdrowotnej? 1800-POG-MwP
Wykłady mają na celu wyposażenie studentów w podstawowe pojęcia z zakresu kreowania wizerunku jednostki, form i rodzajów jej lokalizacji oraz innych elementów przyciągających uwagę potencjalnych klientów/pacjentów. Zadaniem wykładów jest zapoznanie studentów z działaniami dotyczącymi komunikacji z otoczeniem w sytuacjach kryzysowych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- opis
- wykład konwersatoryjny
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kolokwium – W1-W3, U1-U2, K1-K2
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
1. Bukowska-Piestrzyńska A., Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów, CeDeWu, Warszawa 2012.
2. Szlis I., Wizerunek. Jak go zmierzyć i jak poprawić, CeDeWu, Warszawa 2020.
3. Materiały i źródła podane przez prowadzącego zajęcia umieszczane na platformie Microsoft Teams.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: